T-Mobile z nową ofertą dla biznesu. Rozmowy w roamingu bez limitu i Huawei P9 od 1 zł. W reklamie Robert Lewandowski (wideo)
T-Mobile wprowadza nową ofertę dla firm z darmowymi rozmowami, 1 GB internetu w Międzynarodowej Strefie T-Mobile oraz smartfonem Huawei P9 od 1 zł. Ofertę wspiera kampania w telewizji, radio i internecie, którą przygotowały firmy Leo Burnett, Starcom Mediavest Group (SMG), Agencja Warszawa i G7.
T-Mobile, wykorzystując przynależność do grupy telekomunikacyjnej Deutsche Telekom, wprowadza dla klientów biznesowych ofertę darmowych rozmów i 1 GB internetu w Międzynarodowej Strefie T-Mobile, w 12 europejskich krajach, w których grupa ta oferuje swoje usługi mobilne (Austria, Albania, Chorwacja, Czarnogóra, Czechy, Grecja, Holandia, Macedonia, Niemcy, Rumunia, Słowacja, Węgry).
Klienci biznesowi w T-Mobile mogą korzystać z nielimitowanych połączeń, SMS-ów i MMS-ów w kraju. Natomiast rozmowy bez limitu do krajów UE dostępne są w ramach abonamentu od taryfy Jump! proFirma M, a w najwyższe taryfy wliczone zostały także pakiety minut i paczki danych dla podróżujących za granicę.
>>> T-Mobile wprowadza nielimitowane pakiety roamingowe
Powyższe usługi uzupełnia Międzynarodowa Strefa T-Mobile, w której rozmowy, SMS-y i MMS-y bez limitu oraz 1 GB danych, wliczone są w abonament od taryfy Jump! proFirma L. Nowe usługi nie spowodowały zmian wysokości dotychczasowych abonentów. Użytkownicy niższych taryf także mogą skorzystać z nielimitowanych pakietów rozmów i SMS-ów/MMS-ów lub 1 GB danych, każdy w cenie 49,99 zł z VAT na okres 14 dni.
Oferta dotyczy zarówno nowych klientów, jak i tych przedłużających umowę.
Ponadto w nowej ofercie dla biznesu T-Mobile promuje smartfona Huawei P9, który będzie dostępny za 1 zł z VAT w taryfie Jump! proFirma XL za 129,99 zł netto/mies.
Nowa oferta T-Mobile dla firm będzie promowana w telewizji 15-sek. spotem produktowym, a także w radio i internecie (display, mobile, VOD).
Kreację kampanii przygotowała agencja Leo Burnett. Za planowanie, zakup mediów i kreacje internetowe odpowiada Starcom Mediavest Group (SMG), a za działania w mediach społecznościowych - Agencja Warszawa. Komunikacje BTL przygotowała agencja G7.
Dołącz do dyskusji: T-Mobile z nową ofertą dla biznesu. Rozmowy w roamingu bez limitu i Huawei P9 od 1 zł. W reklamie Robert Lewandowski (wideo)