SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

T-Mobile Polska: Leo Burnett z BTL i shopper marketing, ATL dla Bridge2Fun

Firma T-Mobile Polska zmieniła dotychczasową współpracę z agencją reklamową Leo Burnett, która odpowiada teraz tylko za działania z zakresu BTL i shopper marketingu. Całość komunikacji ATL została powierzona Bridge2Fun.

T-Mobile Polska, który w październiku 2015 roku, wybrał agencje Leo Burnett i Bridge2Fun do obsługi swoich marek, zmienił warunki podziału zleceń. Leo Burnett będzie odpowiadała teraz za opracowanie dla T-Mobile nowej strategii komunikacji BTL, shopper marketing i e-commerce. Odpowiedzialna za to będzie Agencja ARC, która zajmie się kreacją i produkcją wszystkich materiałów reklamowych T-Mobile (agencja przejmie obowiązki agencji G7). Równolegle firmy zdecydowały także o wygaszeniu współpracy w obszarze ATL.

Całość komunikacji ATL została powierzona Bridge2Fun, która do tej pory była agencją wspierającą działania T-Mobile.

Agencja Leo Burnett poszerzyła swoje kompetencje jako firma, która specjalizuje się w komunikacji i aktywacji marek w obszarze handlu, takich jak shopper marketing, eCommerce, design, in-store dzięki współpracy z ARC Worldwide. Agencja ta została utworzona przez Publicis Groupe na bazie będącej częścią Leo Burnett agencji G7.

Grupa Leo Burnett współpracuje z T-Mobile Polska (wcześniej Erą) od 20 lat, realizując w różnym stopniu i dla różnych marek Operatora zadania z zakresu ATL i BTL. M.in., w 2015 roku agencja Leo Burnett współtworzyła nowe pozycjonowanie dla marki T-Mobile w Polsce oraz brała udział przy pracach nad nowymi koncepcjami komunikacyjnymi. Jest także autorem dwóch kampanii reklamowych „Wydajesz jak chcesz”, która wspierała T-Mobile Usługi Bankowe oraz „Pojedynek”, w której Tomasz Kot wystąpił w duecie z Robertem Lewandowskim.

Dołącz do dyskusji: T-Mobile Polska: Leo Burnett z BTL i shopper marketing, ATL dla Bridge2Fun

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
JAcek
Niestety, T_mobile już czekają same spadki. Firma nie radzi sobie z obecnością w necie. Słabe spoty, słabe key visuale zaoowocowały utratą klientów na rzecz konkurencji. Do tego marna oferta i drogie usługi. Firma niczym się nie wyróżnia.
odpowiedź
User
marketer
#dobrazmiana
odpowiedź
User
pavv
Kolejne ciężkie zadanie przed Leo biorąc pod uwagę marną ofertę T-Debile.
odpowiedź