Dorota Wellman i wracający klienci w letniej reklamie T-Mobile (wideo)
T-Mobile Polska zaczął letnią odsłonę wizerunkowej kampanii reklamowej z udziałem Doroty Wellman pokazującej klientów wracających do tej sieci. Za przygotowanie i realizację akcji wspólnie z telekomem odpowiadają firmy FCB Bridge2Fun, Mindshare, Liquid Thread, Agencja Warszawa i ARC Worldwide.
Nowy spot pokazuje różne osoby, które w ramach wakacyjnych wyjazdów wracają do swoich ulubionych miejsce. Dorota Wellman przekonuje, że podobnie klienci wracają do T-Mobile, przekonani wysoką jakością usług.
W reklamie przedstawiane są wyniki z ostatniej edycji corocznej badania jakości sieci telekomunikacyjnych, w której T-Mobile zajął pierwsze miejsce w rankingu prędkości internetu mobilnego w obu kategoriach: ogólnej (3G/LTE) oraz LTE na platformie SpeedTest.pl.
Kampania informuje też o trwającej nadal promocji, w ramach której użytkownicy przenoszący numer do T-Mobile będą mogli testować jakość usług do 6 miesięcy. W tym czasie przysługiwać im będzie prawo do odstąpienia od umowy bez żadnych konsekwencji oraz do zwrotu opłat stałych.
Spot jest utrzymany w konwencji znanej z ostatnich kampanii T-Mobile: w czarno-białej kolorystyce z elementami barwy magenta charakterystycznej dla tej marki oraz z dynamiczną muzyką w tle.
Dorota Wellman reklamuje T-Mobile od marca
Pierwsza odsłona kampanii z udziałem Doroty Wellman pokazującej klientów wracających do T-Mobile ruszyła w marcu br. Dziennikarka pojawiła się też razem z przedsiębiorcami w reklamach oferty sieci dla firm Magenta Biznes.
Na koniec marca br. T-Mobile Polska miał 10,51 mln klientów, w tym 6,99 mln abonentów (294 tys. więcej niż rok wcześniej). W pierwszym kwartale operator zanotował spadek wpływów o 0,2 proc. oraz skorygowanego zysku EBITDA o 7 proc. (do czego przyczynił się głównie brak opłat za roaming w Unii Europejskiej).
Nowa akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji oraz internecie (m.in. w social media).
Kreację i spoty przygotował departament komunikacji rynkowej T‑Mobile wraz z agencją FCB Bridge2Fun. Planowaniem, zakupem mediów i działania w internecie zajął się dom mediowy Mindshare. Za kreację reklam internetowych odpowiada Liquid Thread, za aktywności w mediach społecznościowych - Agencja Warszawa, a za przygotowanie materiałów BTL - agencja ARC Worldwide.
Dołącz do dyskusji: Dorota Wellman i wracający klienci w letniej reklamie T-Mobile (wideo)
Tyle w temacie.