SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

T-Mobile domaga się od Orange, Play i Plusa zmiany reklam o rejestracji kart pre-paid

T-Mobile Polska oprotestował reklamy konkurentów sugerujące, że obowiązkowej rejestracji karty pre-paid można dokonać w salonie dowolnego operatora. Takimi zapewnieniami promowały się Orange Polska, Play i Plus. Orange już wycofał swoje kontrowersyjne reklamy, Plus i Play jeszcze nie odpowiedziały na apel T-Mobile.

Swoje zastrzeżenia T-Mobile Polska wyraził w listach przesłanych do swoich największych konkurentów: Orange, Plusa i Play’a.

Zdaniem T-Mobile reklamy wspomnianych operatorów sugerują użytkownikom, że mogą oni dokonać rejestracji karty pre-paid w salonie dowolnej sieci komórkowej.

Tymczasem, jak zauważa T-Mobile w swojej korespondencji do konkurentów takie rozwiązanie było dostępne jedynie do dnia 25 lipca w wypadku zdalnej rejestracji karty. Obecnie taki proces jest niezgodny z prawem telekomunikacyjnym i wprowadzoną niedawno tzw. ustawą antyterrorysyczną.

T-Mobile Polska podkreśla, że rejestracji karty pre-paid zakupionej w konkretnej sieci należy dokonać tylko w salonach odpowiedniego operatora. Prowadzone przez Orange, Plus i Play kampanie mają zaś na celu wyłącznie uzyskanie danych osobowych użytkowników, co ma być niezgodne z zasadami uczciwej konkurencji.

Na razie na sygnał ze strony T-Mobile zareagował jedynie Orange wycofując ze swojej komunikacji sporne reklamy. Plus i Play nie odpowiedziały jeszcze na apel ze strony T-Mobile.

Obowiązek rejestracji pre-paidów przewidziany w tzw. ustawie antyterrorystycznej wszedł w życie pod koniec lipca br., choć wcześniej był mocno krytykowany przez ekspertów rynku telekomunikacyjnego.

Dołącz do dyskusji: T-Mobile domaga się od Orange, Play i Plusa zmiany reklam o rejestracji kart pre-paid

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
były klient
nie zmienia to faktu, że t.mobile od lat ma najgorszą ofertę.
odpowiedź
User
@były klient
nie zmienia to faktu, że t.mobile od lat ma najgorszą ofertę.

Jeżeli nie umie się negocjować to tak jest. Biadolenie. Ja od lat z nimi jestem mam wszystko co mi potrzeba za 29 zł. Nigdy nie zapłaciłem więcej niż 29 miesięcznie. W innych sieciach to albo trzeba za stacjonarki dopłacać albo z netem coś jest kombinowane.
odpowiedź
User
odp
nie zmienia to faktu, że t.mobile od lat ma najgorszą ofertę.


Chyba dawno nie sprawdzałeś ofert, jesteś chyba od dawna byłym klientem....
odpowiedź