T-Mobile oferuje półroczny okres testowy oraz zwrot opłat przy odstąpieniu od umowy
T-Mobile Polska wprowadza promocję, w ramach której użytkownicy przenoszący numer do tej sieci będą mogli testować jakość usług do 6 miesięcy. W tym czasie przysługiwać im będzie prawo do odstąpienia od umowy bez żadnych konsekwencji oraz do zwrotu opłat stałych. Promocja dotyczy wybranych ofert, będzie jej towarzyszyć nowa kampania reklamowa.
W komunikacie T-Mobile Polska wyjaśnia, że obecna specjalna oferta wynika z faktu, iż operator prowadzi w kolejnych rankingach jakości sieci.
W ramach promocji klienci przenoszący swój numer do T‑Mobile będą mogli swobodnie testować jakość jego usług do 6 miesięcy. W tym czasie przysługiwać im będzie prawo do odstąpienia od umowy bez żadnych konsekwencji oraz do zwrotu opłat stałych. Z propozycji można będzie skorzystać już od 9 marca br.
Promocja jest oparta o dwie oferty T‑Mobile w segmentach abonamentowym i przedpłaconym. Warunkują one także kwoty, które podlegać będą zwrotowi w przypadku rozwiązania umowy w okresie testowym.
W ofercie abonamentowej będzie to taryfa T‑Mobile – Bez Limitu w wariancie SIM only z nielimitowanymi rozmowami, SMS-ami, MMS-ami i internetem bez limitu danych. W ofercie na kartę promocją zostanie objęta taryfa T‑Mobile Neverending, w ramach której w cenie 25 zł klienci otrzymują na miesiąc nielimitowane połączenia, SMS-y i 10 GB danych.
Według zapowiedzi maksymalne kwoty zwrotu wyniosą 300 zł dla opcji abonamentowej (6 miesięcy x 50 zł) oraz 150 zł dla oferty na kartę (6 miesięcy x 25 zł).
Telekom zapowiada, że wraz ze startem promocji ruszy ogólnopolska kampania wizerunkowa. Jej głównymi bohaterami będą klienci T‑Mobile, a spoty koncentrować się będą na najważniejszych przewagach, m.in. na tym że T‑Mobile czwarty rok z rzędu wygrywa w badaniach jakości sieci.
Kampania będzie obecna w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i radiowych, BTL, OOH oraz na nośnikach cyfrowych. Kreację i spoty przygotował departament komunikacji rynkowej T-Mobile wraz z agencją FCB Bridge2Fun. Za planowanie i zakup mediów oraz działania w Internecie odpowiada dom mediowy Mindshare, za kreację online Liquid Thread, a za kampanię w mediach społecznościowych - Agencja Warszawa. Materiały BTL przygotowała agencja ARC Worldwide.
Na koniec ub.r. T-Mobile Polska miał 10,454 mln klientów, w tym 6,921 mln abonentów. Wpływy firmy zmalały o 1,1 proc., a skorygowany zysk EBITDA - o 15,1 mln zł.
Dołącz do dyskusji: T-Mobile oferuje półroczny okres testowy oraz zwrot opłat przy odstąpieniu od umowy