Bogusław Linda reklamuje promocję T-Mobile z 20 GB internetu gratis (wideo)
Nowa kampania reklamowa T-Mobile Polska z udziałem Bogusława Lindy podkreśla, że ta sieć kolejny raz otrzymała certyfikat Best In Test oraz że w obecnej promocji daje wszystkim użytkownikom po 20 GB internetu mobilnego do wykorzystania przez minimum 30 dni.
Kampania podkreśla, że przyznany ponownie sieci T-Mobile certyfikat Best In Test świadczy o niezmiennie wysokim poziomie jej usług. - W świecie, w którym na tak wiele sposobów korzystamy z dobrodziejstw internetu, komfort użytkowania (jakość, szybkość i stabilność połączenia) jest atrybutem podstawowym. Ale przy tym nigdy nie był ważniejszy. Zacinający się film, lub zerwane połączenie w czasie gdy akurat zaczynam zdobywać przewagę w grze online rodzi spore frustracje. Badania jakości sieci przeprowadzone przez P3 pokazały jasno przewagę T-Mobile w zakresie jakości oferowanych usług. Akcja, którą właśnie rozpoczynamy to forma podziękowania dla naszych obecnych klientów, a dla wszystkich pozostałych zachęta do spróbowania najlepszej sieci - opisuje Piotr Markowski, szef marketingu B2C w T-Mobile Polska.
Jednocześnie operator rozpoczął promocję, w ramach której każdy jego użytkownik może otrzymać bezpłatnie 20 GB pakietu internetowego (w tym celu należy wysłać darmowy SMS o treści BEST pod numer 80120). Klienci usług na kartę oraz mix na wykorzystanie pakietu promocyjnego będą mieli 30 dni, a klienci abonamentowi - minimum pełen cykl rozliczeniowy. Dla użytkowników, którzy chcą przejść do T-Mobile, firma przygotowała bezpłatne startery (dostępne w jej punktach sprzedaży i serwisie najlepszasiec.pl) z pakietem 20 GB ważnym przez 7 dni.
Głównym bohaterem kampanii reklamowej jest Bogusław Linda, a motywem muzycznym - piosenka „Don’t worry, be happy”. Linda przez ostatni miesiąc promował ofertę T-Mobile dla Firm, a na początku br. - T-Mobile na Kartę.
Nowa akcja reklamowa zaczęła się 18 marca (poprzedziła ją krótka odsłona teaserowa), jest prowadzona w telewizji, radiu, prasie, internecie, na outdoorze i w punktach sprzedaży T-Mobile (reklamy outdoorowe, prasowe i internetowe mają różne wersje w poszczególnych województwach).
Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja Bridge2Fun, a przygotowaniem materiałów BTL - agencja ARC Worldwide. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy SMG Polska, za działania w internecie - Liquid Thread, a za aktywności w mediach społecznościowych - Agencja Warszawa.
Według danych Kantar Media w ub.r. wydatki reklamowe T-Mobile Polska w mediach pozainternetowych wyniosły 391,5 mln zł, o 26,8 proc. więcej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Bogusław Linda reklamuje promocję T-Mobile z 20 GB internetu gratis (wideo)