Szymon Nessel: z Lemon Sky do IDMnetu
Szymon Nessel objął funkcję creative and strategy directora w internetowej sieci reklamowej IDMnet. Poprzednio pracował w agencji marketingowej Lemon Sky.
Jako creative and strategy director w IDMnecie Szymon Nessel będzie odpowiadał m.in. za opracowywanie strategii marketingowych i platform komunikacyjnych dla klientów, w tym koncepcje kampanii reklamowych z wykorzystaniem innowacyjnych technologii. Ponadto będzie zarządzał pracą teamów kreatywnych, zajmował się doradztwem strategiczno-kreatywnym na rzecz marek z portfolio IDMnet (AdAction, Afilo, Budowia, BizAd, 4clover, AdProfile i Zdrowie.net) oraz ścisłą współpracą z Instytutem Badań Społecznych Pollster przy realizacji kompleksowych badań marketingowych.
Nessel jest związany z branżą reklamową od 2000 roku. Ostatnio zarządzał pracą departamentu kreacji w agencji Lemon Sky. Wcześniej pracował m.in. w Sales Link (TBWA/Tequila), GPD Advertising i Albedo Marketing.
Dołącz do dyskusji: Szymon Nessel: z Lemon Sky do IDMnetu