Szymon Majewski oszczędzony przez Achillesa w kampanii PKO Junior (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa usług dla dzieci oferowanych przez PKO BP. Akcję, w której występuje Szymon Majewski, przygotowały i realizują firmy DDB Warszawa, OS3 multimedia, Film Reaktor, Badi Badi, Box, Universal McCann i Value Media.
W nowej reklamie PKO BP Szymon Majewski przegrywa pojedynek z młodym Achillesem, ale zostaje przez niego oszczędzony - w przeciwieństwie do pieniędzy, których chłopcu brakuje na nową zbroję.
Przekaz podkreśla, że dzieci warto uczyć oszczędzania, i zachęca do skorzystania z rachunków i usług PKO BP przeznaczonych dla dzieci do lat 13, m.in. PKO Junior i PKO Konto Dziecka.
To kolejna reklama PKO BP z Szymonem Majewskim rozgrywająca się w antycznej scenerii - w poprzednich kampaniach showman wspólnie z Maciejem Kurzajewskim reklamował płatności mobilne IKO (zobacz to) oraz przekonywał Afrodytę do Konta za Zero z promocją pozwalająca obniżyć rachunek telefoniczny (obejrzyj ten spot).
Nowa kampania - zaplanowana do 17 listopada - obejmuje telewizję (m.in. TVN, TVP, Polsat, stacje tematyczne TVN, Polsatu i Discovery), prasę kobiecą (m.in. „Poradnik Domowy”, „Dobre Rady”, „Olivia”, „Przyjaciółka”, „Claudia”) oraz internet (strony o tematyce familijnej, portale Onet, WP, Facebook i NK.pl).
Kreacją reklam ATL zajęła się agencja DDB Warszawa, spot nakręcił Paweł Dyllus, wyreżyserował Piotr Kumik, produkcją zajął się Film Reaktor, a postprodukcją - Badi Badi i Box. Za reklamy w internecie odpowiada agencja OS3 multimedia, a za planowanie i zakup mediów - domy mediowe Universal McCann (telewizja i prasa) oraz Value Media (internet).
Dołącz do dyskusji: Szymon Majewski oszczędzony przez Achillesa w kampanii PKO Junior (wideo)