„Szkło kontaktowe” wygrywa z „W tyle wizji”. Obie audycje liderami w swoich pasmach
Emitowany w TVN24 program „Szkło kontaktowe” od początku września br. śledzi średnio 529 tys. widzów. Z kolei mający podobną formułę magazyn TVP Info „W tyle wizji” gromadził przed telewizorami średnio 482 tys. osób. Obie audycje są liderami oglądalności wśród stacji newsowych w swoich pasmach.
Wieczorny program TVN24 „Szkło kontaktowe” emitowany jest codziennie o godz. 22.00. Jego średnia oglądalność w okresie od 1 września do 8 października 2018 roku wyniosła 529 tys. osób, co przełożyło się na 4,62 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,38 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,02 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
„W tyle wizji” przegrywa ze „Szkłem kontaktowym”
TVP Info niemal w tym samym paśmie (dokładnie w dni powszednie o 21.50) emituje program „W tyle wizji”, który ma podobną formułę do „Szkła kontaktowego”. W okresie od 3 września do 8 października br. audycję tę oglądało średnio 482 tys. widzów, a jej udział plasował się odpowiednio na poziomie 3,92 proc., 0,87 proc. oraz 1,53 proc.
Wyższe wyniki notowała dodatkowa część programu „W tyle wizji ekstra”, którą można oglądać o godz. 22.30 (również w dni powszednie). Jego średnia widownia w analizowanym okresie wyniosła 501 tys. osób, a udział ukształtował się odpowiednio na poziomie 5,11 proc., 1,28 proc. i 2,13 proc.
Najpopularniejsze wydanie „Szkła kontaktowego” w analizowanym okresie wyemitowane zostało 4 września br. - obejrzało je 683 tys. widzów. Z kolei „W tyle wizji” największym zainteresowaniem cieszyło się 18 września br., kiedy to audycja ta miała 715 tys. oglądających.
Kanał TVN24 w czasie nadawania magazynu wygrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z konkurencyjnym TVP Info. Antena ta ma w tym paśmie 4 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje Polsat News (0,76 proc.). Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.
Również TVP Info podczas emisji swojej audycji jest pierwszy, wygrywając walkę z TVN24 (3,78 proc.) i Polsat News (0,73 proc.). Z kolei w grupach 16-49 i 16-59 lepiej od TVP Info radzi sobie TVN24.
„Szkło kontaktowe” nadawane jest w TVN24 od 2005 roku. Wśród gospodarzy i komentatorów programu aktualnie są m.in.: Tomasz Sianecki, Wojciech Zimiński i Grzegorz Markowski.
Z kolei „W tyle wizji” to program satyryczny emitowany od kwietnia 2016 roku. Komentuje on bieżące wydarzenia z kraju i ze świata z udziałem znanych dziennikarzy i publicystów pod redakcją Marcina Wolskiego. Obok niego program na zmianę prowadzą m.in. Stanisław Janecki, Magdalena Ogórek, Dorota Łosiewicz, Krzysztof Feusette, Wojciech Surmacz i Łukasz Warzecha (który z powodu nielojalności wobec TVP został na miesiąc odsunięty od prowadzenia „W tyle wizji” i „W tyle wizji ekstra”).
Dołącz do dyskusji: „Szkło kontaktowe” wygrywa z „W tyle wizji”. Obie audycje liderami w swoich pasmach
Dla takich komentatorów tylko i "Szkło kontaktowe". Obowiązkowo!