Sześcioro nowych konsultantów w Grayling Poland
Do zespołu komunikacji korporacyjnej agencji Grayling Poland dołączyli Jarosław Soroczyński, Stanisław Onyszkiewicz, Katarzyna Wycech, Bogna Wojciechowska, Marta Jabłońska i Paweł Górniak.
Jarosław Soroczyński, senior account manager kieruje pracą czteroosobowego zespołu obsługującego klienta z branży fintech. Tworzą go Stanisław Onyszkiewicz, account manager, a także Katarzyna Wycech i Paweł Górniak, na stanowiskach account executive. Nowy zespół jest częścią działu komunikacji korporacyjnej, którym kieruje Anna Popłonkowska.
Do działu komunikacji korporacyjnej dołączyły też nowo zatrudnione Bogna Wojciechowska i Marta Jabłońska, które jako PR consultants, opracowują i prowadzą działania m.in. dla klientów z branży e-commerce i FMCG.
Jarosław Soroczyński, do agencji Grayiling wrócił po ośmioletniej przerwie. Doświadczenie zdobywał w agencjach Mmd, Grayling i Questia. Stanisław Onyszkiewicz pracował w agencjach Clear Communication Group oraz Point of View. Ma sześcioletnie doświadczenie w obsłudze klientów z branży finansowej i nowych technologii.
Katarzyna Wycech i Paweł Górniak zajmują się prowadzeniem biura prasowego, działaniami w mediach społecznościowych oraz z zakresu content marketingu. Wycech pracowała wcześniej w agencji Partner of Promotion, a Górniak w Garden of Words.
Bogna Wojciechowska w agencji Grayling wspiera działania PR i influencer marketing dla nowego klienta – hive. W pracy wykorzystuje doświadczenie wyniesione z biznesu (Nokia Networks) oraz pracy w agencjach United PR i Solski Burson-Marsteller.
Marta Jabłońska zajmuje się w Grayling obsługą klienta z branży FMCG, prowadzi relacje z mediami, komunikację CSR oraz employer branding. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach PR Calling oraz Lewis Global Communications.
Dołącz do dyskusji: Sześcioro nowych konsultantów w Grayling Poland