Szczepan Jabłoński odpowiada za marketing i sprzedaż w Polskich Portach Lotniczych
Szczepan Jabłoński objął stanowisko zastępcy dyrektora biura sprzedaży, marketingu i komunikacji w spółce Polskie Porty Lotnicze SA - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Szczepan Jabłoński w PPL SA odpowiada m.in. za komunikację marketingową, e-commerce i sprzedaż powierzchni reklamowej.
Z branżą reklamową związany jest od 2000 roku. Zaczynał jako account executive w agencji mediowej UM (IPG Mediabrands).
Po roku pracy przeszedł do Centrum Promocji Młodzieżowej, gdzie przez blisko 3 lata pracował jako business development director. Wiosną 2004 roku został partnerem zarządzającym i dyrektorem strategii w spółce reklamowej GMP. W latach 2012-2013 był CEO firmy GMP Advertising.
Od jesieni 2013 roku do początku 2020 roku pracował jako CEO w agencji content marketingowej INB Digital. Przez ostatnie 3 lata niezależnie zajmował się doradztwem reklamowym w ramach własnej działalności.
Dołącz do dyskusji: Szczepan Jabłoński odpowiada za marketing i sprzedaż w Polskich Portach Lotniczych
Gosc bladego pojecia o tej dzialce nie ma. I utopia przez to lot. Potrzebujeny dzis ludzi kompetentnych decyzyjnych a nie kogos kto zatrzymal sie 20 lat temu.