Szczecin reklamuje się jako "zielone miasto" (wideo)
Szczecin ruszył z kampanią wizerunkową, w której promowany jest jako "zielone miasto", w którym warto mieszkać, pracować, studiować i inwestować. Klip kampanii nakręcono dronem.
Kampania wizerunkowa Szczecina prowadzona jest pod hasłem "Pomyśl - Zobacz - Zostań". Akcja jest jednym z efektów pracy zespołu ekspertów ds. wyjścia z lockdownu, który rekomendował podjęcie działań promocyjnych o ogólnopolskim zasięgu. Mają one zachęcić do odwiedzin Szczecina w celach turystycznych, ale także zaprezentować potencjał inwestycyjny miasta i w atrakcyjny sposób ukazać inne jego atuty takie jak wszechobecna zieleń, wyjątkowa architektura i spektakularne wydarzenia.
Sprowadzenie do miasta turystów, pracowników i inwestorów, na co w części ma mieć wpływ także kampania wizerunkowa, ma pobudzić gospodarkę i wpłynąć na jej ożywienie w dobie globalnej pandemii.
Główną osią kampanii jest klip wideo nagrany dronem fpv, który w dynamiczny sposób pokazuje miasto. W filmie nie zabrakło symboli miasta – dźwigozaurów, bulwarów czy filharmonii – ale obok dobrze znanych miejsc i wydarzeń są w nim także ujęcia szczecińskich biurowców, toru gokartowego, lotu paralotnią czy akrobacji wakeboardowych.
Za oprawę dźwiękową klipu odpowiada szczeciński kompozytor i producent muzyczny Piotr Klimek, związany m.in. z Akademią Sztuki, aktualnie dyrektor poznańskiego Teatru Animacji. Materiał filmowy wyprodukowała zaś szczecińska firma Nyx Media.
Wideo emitowane jest w mediach społecznościowych, na dworcowych ekranach w różnych miastach Polski i, jako reklama, na portalu YouTube. W formie bilbordów zdjęcia Szczecina zawisną m.in. w Białymstoku, Trójmieście, Koszalinie, Zielonej Górze, Katowicach i Rzeszowie.
Działaniom promocyjnym skierowanym do mieszkańców Polski, towarzyszyć będzie moduł biznesowy realizowany przez Agencję Rozwoju Metropolii Szczecińskiej. Opiera się on na raporcie pn. „Potencjał inwestycyjny Szczecina w nowych realiach gospodarki” opracowanym przez Rzeczpospolitą. Promocja gospodarcza realizowana będzie m.in. na LinkedInie, w radiu Tok FM i w internetowych portalach branżowych.
Pierwszy etap promocji zaplanowany jest na październik br. Łączny koszt wszystkich działań w ramach kampanii wyniósł 375 tys. złotych.
Kampanię realizuje Urząd Miasta Szczecin we współpracy ze Szczecińską Agencją Artystyczną, spółką Żegluga Szczecińska Turystyka Wydarzenia i Agencją Rozwoju Metropolii Szczecińskiej.
Dołącz do dyskusji: Szczecin reklamuje się jako "zielone miasto" (wideo)