SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sylwia Matusiak szefową marketingu i sponsoringu w PZU, Anna Plakwicz przeszła do PKO BP

Sylwia Matusiak, poprzednio członkini zarządu Centralnego Portu Komunikacyjnego, zastąpiła Annę Plakwicz na stanowisku dyrektorki ds. marketingu, sponsoringu i prewencji w PZU. Wcześniej Matusiak pracowała m.in. w NBP i Centrum Informacyjnym Rządu.

Sylwia Matusiak, fot. TwitterSylwia Matusiak, fot. Twitter

Według ustaleń „Polityki” zatrudnienie Sylwii Matusiak w PZU to efekt wpływów ministra aktywów państwowych Jacka Sasina.

Sylwia Matusiak od lat jest związana z PiS, była m.in. szefową biura prasowego klubu parlamentarnego tej partii, a potem jego rzecznik prasowy. Za kadencji Lecha Kaczyńskiego (lata 2005-2010) pełniła funkcję  zastępca dyrektora biura prasowego Kancelarii Prezydenta RP, potem zarządzała biurem poselskim Jacka Sasina.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Matusiak była też radną powiatu wołomińskiego, a od października 2013 do września 2014 roku zastępcą burmistrza podwarszawskiego miasta Marki.

Sylwia Matusiak w PZU, Anna Plakwicz przeszła do PKO BP

Poprzednio szefową marketingu, sponsoringu i prewencji w PZU była Anna Plakwicz, objęła to stanowisko pod koniec 2020 roku. Wcześniej m.in. dwukrotnie szefowa departamentu obsługi medialnej Centrum Informacyjnego Rządu, a także współwłaścicielka agencji Solvere, która na zlecenie Polskiej Fundacji Narodowej w 2017 roku przygotowała akcję „Sprawiedliwe sądy” o patologiach i przestępstwach popełnianych przez sędziów.

„Polityka” ustaliła, że w grudniu ub.r. Anna Plakwicz została szefową marketingu w PKO BP (w listopadzie z bankiem pożegnała się dyrektor marketingu i komunikacji Aleksandra Gieros-Brzezińska).

Z kolei Sylwia Matusiak poprzednio, od końcówki 2019 do wiosny ub.r., była członkinią zarządu Centralnego Portu Komunikacyjnego ds. komunikacji i PR. Informowano, że została wybrana w postępowaniu rekrutacyjnym, w którym brało udział dziewięć osób.

Wcześniej pracowała w innych państwowych firmach i instytucjach. Od wiosny 2018 do końcówki 2019 roku była dyrektorką ds. komunikacji i marketingu w Giełdzie Papierów Wartościowych, wiosną 2018 roku przez kilka miesięcy - szefową Centrum Informacyjnego Rządu, a od jesieni 2016 roku do końca 2017 roku - dyrektorem departamentu edukacji i wydawnictw w Narodowym Banku Polskim.

Dołącz do dyskusji: Sylwia Matusiak szefową marketingu i sponsoringu w PZU, Anna Plakwicz przeszła do PKO BP

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
User
Tak się bawi, tak się bawi su-we-ren!
odpowiedź
User
Katia
Na szczęście już poza spółką. Zerowa strata dla PZU, a właściwie szansa powrotu na normalne tory. Źle oceniana wewnątrz organizacji, nic wartościowego nie wniosła do podległych jednostek, a jej decyzje (nie)biznesowe były po prostu 👎
odpowiedź