SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sylwester Dwójki pokonał konkurencję

W pojedynku trzech plenerowych koncertów sylwestrowychzorganizowanych przez czołowe stacje telewizyjne najwięcej widzówprzyciągnęła impreza TVP 2, którą transmitowano z Wrocławia. Zkolei najpopularniejszym kanałem w sylwestra i Nowy Rok byłaJedynka.

"Sylwester z Dwójką - Wrocław 2007/2008", który emitowany był od20.55 do 1.12 w nocy, obejrzało średnio 3,43 mln osób, co dało TVP2 udziały w rynku telewizyjnym na poziomie 27,17 proc. - wynika zdanych AGB Nielsen Media Research.

Na drugim miejscu znalazł się koncert zorganizowany nakrakowskim Rynku przez Polsat, który zgromadził przed telewizoramiśrednio 3,14 mln osób (udziały wyniosły 25,17 proc.). Impreza pt."Sylwestrowa moc przebojów" trwała najdłużej ze wszystkich trzechwidowisk, rozpoczęła się bowiem o 20.02, a zakończyła dopiero o1.39.

O wiele niższą widownię od obu poprzednich koncertów miałnatomiast "Sylwester w TVN", który transmitowano od 21.59 do 1.02 zwarszawskiego Placu Defilad. Obejrzało go średnio 1,32 mln widzówprzy udziałach wynoszących 10,83 proc.

W zeszłym roku zorganizowane w tych samych miastach sylwestrowekoncerty TVP 2 i Polsatu cieszyły się nieco większą popularnością.Impreza Dwójki zgromadziła przed wtedy przed ekranami średnio 4,3mln widzów, a Polsatu - 3,86 mln.


Wszyscy4+
ProgramStacjaStartKoniecAMRSHR %
SYLWESTER Z DWOJKA -WROCLAW 2007/2008TVP220:5501:123 428 42027,17%
SYLWESTROWA MOCPRZEBOJOWPolsat20:0201:393 141 02425,17%
SYLWESTER W TVNTVN21:5901:021 323 80310,83%

Najchętniej oglądanym programem w ostatnim dniu 2007 roku byłserial "M jak miłość", który przyciągnęła przed telewizory 6,4 mlnwidzów (udział stacji w trakcie emisji programu wyniósł 43,6proc.), zaś w Nowy Rok największą ilość widzów zgromadził"Teleexpress" - 5,8 mln.





Wszyscy4+
ProgramStacjaDataStartAMRSHR %
M JAK MILOSCTVP231-12-200720:056 454 42043,61%
JAKA TO MELODIA?TVP131-12-200718:126 367 51044,72%
TELEEXPRESSTVP101-01-200817:005 788 65237,10%
TURNIEJ CZTERECHSKOCZNITVP101-01-200813:245 587 90238,69%
PLEBANIATVP131-12-200717:455 487 96039,95%
WIADOMOSCITVP101-01-200819:305 471 63533,13%
KEVIN SAM WDOMUPolsat01-01-200816:535 440 12335,06%
KLANTVP131-12-200717:195 149 20137,67%
WYDARZENIAPolsat01-01-200818:504 775 68230,39%
KSIAZE W NOWYMJORKUPolsat01-01-200820:014 453 31127,85%

W dniach 31 grudnia 2007 - 1 stycznia 2008 najwięcej widzówprzyciągnęła telewizyjna Jedynka, której udziały w rynku wyniosły25,54 proc. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z udziałami napoziomie 21,3 proc., na trzecim - Dwójka (17,52 proc.), na czwartym- TVN (12,51 proc.).

Wszyscy 4+31.12.2006 /1.01.200731.12.2007 /1.01.2008
StacjaSHR %SHR %Zmiana
TVP124,98%25,54%0,56%
TVP224,66%17,52%-7,14%
Polsat17,86%21,30%3,44%
TVN12,23%12,51%0,28%

Jak pokazują dane telemetryczne, 31 grudnia 2007 rokustatystyczny Polak spędził przed telewizorem średnio 5 godzin i 11minut (czyli o 54 minuty krócej niż rok temu), zaś 1 stycznia - 5godzin i 53 minuty (o 11 minut krócej niż rok temu).

Dołącz do dyskusji: Sylwester Dwójki pokonał konkurencję

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
TVP 2
TVP 2
odpowiedź
User
TVP 2
TVP 2
odpowiedź