'Świat kobiety' ostro w dół
Duży wzrost "Poradnika Domowego" i znaczy spadek"Świata Kobiety" to największe zmiany wśród miesięczników poradnikowych dla kobiet.
We wrześniu 2006 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet był "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Sprzedaż wyniosła 476 835 egz. (576 798 egz. w analogicznym okresie 2005).
Na drugim miejscu znalazły się ”Dobre Rady” (Burda), które sprzedały się w liczbie 475 213 egz. a na trzecim ”Claudia” (G+J Polska) - 475 132 egz..
wrzesień | ||
2006 | 2005 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Świat Kobiety | 476835 | 576798 |
Dobre Rady | 475213 | 465311 |
Claudia | 475132 | 523107 |
Poradnik Domowy | 432789 | 279261 |
Olivia | 373722 | 379736 |
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" wzrost odnotowały "Dobre Rady".
2006 | ||
wrzesień | sierpień | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Świat Kobiety | 476835 | 470814 |
Dobre Rady | 475213 | 454034 |
Claudia | 475132 | 500129 |
Poradnik Domowy | 432789 | 440159 |
Olivia | 373722 | 431151 |
Podobne informacje:
- Mała popularność e-wydań
- Poradnikowe tygodniki dla kobiet ostro w dół
- Fakt utrzymuje przewagę nad GW
- "Newsweek" zdetronizował "Politykę"
- "Joy" pokonał "Twój Styl"
- PC Format ucieka konkurencji
- Dziewczyna na czele
- 'Świat kobiety' ostro w dół
Dołącz do dyskusji: 'Świat kobiety' ostro w dół