Suzuki SX4 S-Cross reklamowany jako „mistrz trudnych warunków” (wideo)
Suzuki Motor Poland zaczęła kampanię wyprzedażową modelu Suzuki SX4 S-Cross nawiązującą do tego, że firma jest partnerem mistrzostw Europy piłkarzy ręcznych. Akcja jest prowadzona w telewizji i internecie, przygotowały ją Communication Unlimited i Value Media.
Reklamy podkreślają, że Suzuki SX4 S-CROSS dzięki napędowi 4x4 AllGrip świetnie sprawdza się w trudnych warunkach zimowych. Kampania, informująca o ofercie wyprzedażowej rocznika 2015 tego samochodu, zaznacza, że Suzuki Motor Poland jest oficjalnym partnerem mistrzostw Europy piłkarzy ręcznych, które będą rozgrywane w Polsce od najbliższego piątku.
Akcja reklamowa jest prowadzona od początku br. w telewizji (m.in. TVP1, TVP2, TVN i Polsat) oraz internecie.
Przygotowaniem reklam zajęła się agencja Communication Unlimited, która także razem z domem mediowym Value Media odpowiada za planowanie i zakup mediów do kampanii.
Dołącz do dyskusji: Suzuki SX4 S-Cross reklamowany jako „mistrz trudnych warunków” (wideo)