SuperDrob reklamuje Kurczaka Sielskiego
SuperDrob rozpoczyna kampanię reklamową Kurczaka Sielskiego, z chowu bez antybiotyków. Przygotowały ją GPD i One House.
Kampania promuje produkty z segmentu premium marki Kurczak Sielski - gotowe dania do piekarnika, kurczak z jabłkami oraz Sielskie roladki ze śliwką i boczkiem, a także wędliny.
- Kolejna odsłona kampanii skupia się na najważniejszych cechach Sielskiego, który pochodzi z chowu bez antybiotyków, rośnie wolniej niż zwykły kurczak, jest karmiony paszą roślinną bez surowców GMO - komentuje Aneta Stępniak, dyrektor marketingu SuperDrob.
Reklamy w wersjach 30, 15 oraz 8 sekund - będą wyświetlane przez kilka tygodni marca oraz kwietnia w stacjach telewizyjnych (m.in. TVP, Polsat, TVN i kanałach tematycznych) oraz największych serwisach video (m.in. YouTube, Onet, czy Player).
Akcja stanowi kontynuację działań reklamowych z jesieni i zimy ubiegłego roku.
Za opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii oraz kreację materiałów odpowiada GPD Agency, spoty zrealizował dom produkcyjny GPD Film Studio, a planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja One House.
Dołącz do dyskusji: SuperDrob reklamuje Kurczaka Sielskiego