SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Super Express” sprzedaje w kioskach więcej niż „Wyborcza”, „Rz” poniżej 10 tys. egz.

W lutym br. najpopularniejszym dziennikiem pod względem sprzedaży w kioskach pozostał „Fakt”. Prawie wszystkie gazety zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie”. Z kolei największy wzrost osiągnął „Parkiet”.

Średnia sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) - czyli sprzedaż w samych kioskach i salonikach prasowych tej gazety - w lutym 2014 roku wyniosła 335 217 egz. W porównaniu do lutego 2013 roku zmniejszyła się o 5,97 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W tym kanale dystrybucji rozchodziło się aż 98,85 proc. sprzedawanego nakładu tego dziennika.

>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugą lokatę zajął „Super Express” (Murator) ze średnim wynikiem na poziomie 151 877 egz., notując spadek o 3,82 proc. Z kolei ostatnia pozycja podium należała do „Gazety Wyborczej” (Agora), której sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych zmalała w ciągu roku o 19,03 proc. i wyniosła 115 856 egz.

W analizowanym okresie sprzedaż kioskowa „Super Expressu” stanowiła 99,46 proc. sprzedaży ogółem tego pisma (to największy udział wśród wszystkich tytułów w zestawieniu), z kolei w przypadku „Gazety Wyborczej” ten udział wyniósł 66,31 proc.

>>> „Gazeta Polska Codziennie” z największym spadkiem, „GW" już tylko 170 tys. egz.

Piąte miejsce zajęła „Gazeta Polska Codziennie” (Forum). W lutym br. dziennik ten notował średnią sprzedaż egzemplarzową wydań drukowanych na poziomie 20 602 egz. Tytuł ten w tej kategorii zanotował największy spadek w rankingu, wynoszący 28,93 proc.

Natomiast największy wzrost w tym ujęciu osiągnęła wydawana przez Gremi Business Communication „Gazeta Giełdy Parkiet”. Jej średnia sprzedaż kioskowa zwiększyła się bowiem o 6 proc. do 1 660 egz.

Warto dodać, iż największym udziałem prenumeraty w sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Rzeczpospolita” (Gremi Business Communication) - wyniósł on 69,92 proc.

 

 

Dołącz do dyskusji: „Super Express” sprzedaje w kioskach więcej niż „Wyborcza”, „Rz” poniżej 10 tys. egz.

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
by rzyło sie lepij
MIŁEGO DNIA
odpowiedź
User
ja
szkoda mi Gazety W. Najswiezsze wiadomości o gejach, gender, postkomuchach dobrych i złych i wnikliwe analizy na temat Kościoła. Czy w końcu skonczy sie ten spadek?
odpowiedź
User
goolie
Super. Spoleczenstwo madrzeje. Superak z Faktem zastapia inne dzienniki. Beda dziennikami opinii. Bedzie lepiej. Wyborcza upadnie a Terlikowski, Semka, Ziemkiewicz i Karnowsky brothers beda tworzyc mwdia w Polsce. Juz chyba lepsza by byla okupacja sowiecka.
odpowiedź