Super Bowl w przyszłym roku bez reklam General Motors
General Motors zapowiedział, że w trakcie transmisji przyszłorocznego finału ligi futbolu amerykańskiego NFL nie pojawią się jego telewizyjne reklamy.
Swoją decyzję GM tłumaczy znaczącym wzrostem cen za emisję spotów w trakcie relacji z Super Bowl. W tym roku było to średnio 3,5 miliona dolarów za półminutową reklamę (więcej na ten temat), a stacja CBS, która pokaże finał w 2013 r., podobno chce o 25-30 proc. więcej.
Motoryzacyjny koncern co prawda podkreśla zasięg zapewniany przez Super Bowl, ale nie widzi uzasadnienia dla wydawania aż tak dużych pieniędzy na reklamę.
Przypomnijmy, że ostatnio GM zapowiedział, że nie będzie więcej płacił za reklamy na Facebooku, gdyż zdaniem firmy nie są one skuteczne (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Super Bowl w przyszłym roku bez reklam General Motors