Sukces Idola
Rekordowe wyniki oglądalności
Analizy danych oglądalności programu Idol, emitowanego od początku kwietnia na antenie Polsatu i TV4 pokazuje, że dobrze zrobiony program muzyczny ma w Polsce szanse na przyciągnięcie przed ekrany telewizyjne znacznej części widowni. Pomimo ogólnego spadku oglądalności telewizji w czerwcu, Idol utrzymał wysoką oglądalność i pozycję w rankingach, pozostając najchętniej oglądanym programem muzycznym w polskich stacjach.
Według danych TNS OBOP, ostatnia emisja programu, w niedzielny wieczór 23 czerwca, przyciągnęła przed ekrany TV Polsat prawie 2,6 mln oglądających, czyli nieco 7 proc. wszystkich Polaków w wieku powyżej 3. roku życia.
Idol przyciąga przed ekrany głównie mieszkańców miast aktywnych zawodowo, przeciętnie i dobrze wykształconych. 65 proc. oglądających ten program, jak podaje OBOP, zamieszkuje w miastach, z czego połowa w miejscowościach powyżej 100 tys. mieszkańców. Niemal trzy czwarte to osoby o wykształceniu wyższym, zawodowym i średnim. Największą grupą wśród widzów są osoby pracujące (38 proc.).
Dołącz do dyskusji: