Sukces formatów ATM
ATM, jako pierwsza polska firma, sprzedaje swoje formaty "Awantura o Kasę" i "Dwa Światy" zagranicznym stacją telewizyjnym
W poniedziałek, 24 marca 2003 w Cannes po raz czterdziesty rozpoczynają się Międzynarodowe Targi Telewizyjne MIPTV - najważniejsza impreza handlowa branży telewizyjnej i filmowej na świecie.
Podczas pięciu targowych dni najważniejsze firmy producenckie, sieci telewizyjne i ludzie światowych mediów zaprezentują swoje najnowsze produkcje filmowe, telewizyjne i mediowe, które na najbliższy rok określą standardy programów telewizyjnych. Polskę reprezentować będzie TVP oraz wrocławska firma ATM Grupa.
Na MIPTV planowane są tysiące spotkań handlowych, których celem jest nabycie przez główne sieci telewizyjne praw do emisji najnowszych programów wyprodukowanych przez światowych potentatów na rynku mediów.
- MIPTV jest miejscem gdzie główni gracze branży telewizyjnej podejmują strategiczne decyzje. Ich skutkiem będzie określenie co przeciętny widz będzie oglądał na ekranie swojego telewizora - mówi dyrektor MIPTV Rene Peres. - W Pałacu Festiwalowym w Cannes przez tych 5 dni spotkają się ci wszyscy, którzy mają cokolwiek do powiedzenia w tym ogromnym, wartym miliardy dolarów przemyśle.
Już po raz drugi w Cannes swoje stoisko będzie miała wrocławska firma producencka ATM Grupa, znana choćby z takich programów telewizyjnych, jak Świat według Kiepskich, Dwa Światy, Awantura o Kasę, Życiowa Szansa, BAR czy Zerwane Więzi.
- Jedziemy do Cannes w dwóch celach - mówi Tomasz Kurzewski, przewodniczący Rady Nadzorczej ATM Grupa. - Po pierwsze, żeby sprzedać nasze programy: reality show Dwa Światy i Awantura o Kasę, do którego ATM nabył prawa dystrybucyjne na cały świat. Wstępne rozmowy na ten temat są bardzo obiecujące. Drugi powód to zakupy. Jedziemy podpisać wcześniej wynegocjowany kontrakt na zakup zupełnie nowego programu telewizyjnego, jakiego jeszcze w naszym kraju nie było. Nie powiem co to takiego, ale...to zupełnie nowa jakość w telewizji - mówi Kurzewski.
ATM Grupa jest całkowicie polską firmą producencką zlokalizowaną w Bielanach Wrocławskich, gdzie znajdują się dwa studia telewizyjne, kompleks produkcyjny do kręcenia programów typu reality show, oraz najnowocześniejszy na świecie sprzęt do produkcji telewizyjnej i filmowej.
- Jest jeszcze jeden powód naszego wyjazdu do Cannes - dodaje Tomasz Kurzewski. - Nasz oferta wynajęcia studiów, sprzętu i kompleksu reality show zagranicznym producentom telewizyjnym spotkała się z dużym zainteresowaniem. Atrakcyjna okazała się zarówno cena, jak i nasze możliwości techniczne i umiejętności pracujących dla nas fachowców. W Cannes będziemy chcieli podpisać stosowne umowy.
Jako jedna z niewielu na świecie w branzy telewizyjnej ATM Grupa otrzymała niedawno certyfikat jakości ISO 9001:2000 gwarantujący najwyższy standard produkcji i zarządzania. Na rynku polskim ATM Grupa jest w ścisłej czołówce firm branży telewizyjnej produkując programy oglądane chętnie przez miliony widzów.
Dołącz do dyskusji: Sukces formatów ATM