Sukces firmy Locomotiva
Locomotiva wychodzi w druku
Agencja reklamowa Locomotiva weszła do grona firm, których logo zostało docenione przez elitarne, amerykańskie czasopismo dla grafików, PRINT.
Charakterystyczny znak firmowy Locomotivy - pochodzący z lat 30-tych XX wieku parowóz z linii wzorniczej streamline - został wyróżniony umieszczeniem na stronach amerykańskiego magazynu PRINT w wydaniu maj/czerwiec 2004.
Autorem logotypu jest znany grafik reklamowy, twórca wielu dobrze rozpoznawalnych znaków firmowych, Wojtek Wilk. W jego dorobku znajduje się między innymi pierwsze logo Radia Zet, nowe logo sieci Złote Przeboje, logotypy Talent City, warszawskiej rozgłośni 94 FM oraz akcji informacyjnej dotyczącej wdrożenia czterech reform społecznych za czasów rządów Jerzego Buzka.
Logo Locomotivy zostało wybrane przez redaktorów PRINTA do publikacji spośród kilku nadesłanych przez Wojtka Wilka prac.
Dołącz do dyskusji: Sukces firmy Locomotiva