Sugarfree z Juliuszem Baliszewskim i Tomaszem Zielińskim zastępuje H Warsaw
Działalność na polskim rynku rozpoczął butik kreatywny Sugarfree, uruchomiony w miejsce dotychczasowej agencji H Warsaw (należącej do grupy Havas Worldwide). Na czele nowej struktury stanął Juliusz Baliszewski.
H Warsaw była regionalnym odpowiednikiem paryskiej agencji H, która w wyniku rebrandingu działa obecnie pod nazwą Les Gaulois. W ślad za tymi zmianami miejsce H Warsaw w Polsce zajęła struktura o typowych kompetencjach butiku kreatywnego - Sugarfree, która skupi się na tworzeniu niestandardowej komunikacji reklamowej oraz dostarczaniu nietuzinkowych pomysłów i rozwiązań w tym zakresie. Jej kluczową kompetencją ma być tworzenie wyrazistej komunikacji niezależnie od wysokości budżetu.
Klientami nowego butiku są: Polpharma (Polopiryna Max i Complex), Tan-Viet (Vifon) i Browar Namysłów, dla którego agencja przygotowała aktualną kampanię promującą markę Braniewo.
Sugarfree na stanowisku managing partnera kieruje Juliusz Baliszewski. Szefem kreacji został Tomasz „Owca” Zieliński, ostatnio pracujący w Havas Worldwide Warsaw, wcześniej związany m.in. z Young & Rubicam.
Dołącz do dyskusji: Sugarfree z Juliuszem Baliszewskim i Tomaszem Zielińskim zastępuje H Warsaw