Subway promuje w digitalu mrożoną kawę kokosową
Subway wprowadza na wakacje nowy wariat mrożonej kawy o smaku kokosowym. Za kampanię promującą produkt w internecie odpowiedzialna jest agencja Q&A Communications.
Nowy smak mrożonej kawy w wariancie na lato promowany jest aktywnościami w social mediach. Na Facebooku oraz specjalnym landing page’u do 27 sierpnia trwa konkurs, w którym do wygrania są vouchery na mrożoną kawę kokosową oraz gadżety marki. Aby wziąć udział w konkursie, należy stworzyć swoją wirtualną pocztówkę oraz udostępnieniu jej na profilu marki wraz z odpowiedzią na pytanie konkursowe.
Za strategię komunikacji, kreacje reklamowe i realizację działań e-PR jest odpowiedzialna agencja Q&A Communications. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Maxus Global.
Mrożona kawa kokosowa będzie dostępna w ofercie Subway’a do 4 października.
Dołącz do dyskusji: Subway promuje w digitalu mrożoną kawę kokosową