„Stuff” z odświeżoną stroną internetową
Firma Arskom Group, wydawca magazynu „Stuff”, uruchomiła nową wersję portalu Stuffpolska.tv.
W nowej odsłonie portalu Stuffpolska.tv artykuły zostały podzielone na bardziej czytelne kategorie, co ułatwia nawigację i odnalezienie poszukiwanych materiałów. Wydawca poszerzył także zakres prezentowanych treści.
- Głównym założeniem projektu było zwiększenie rozpoznawalności marki „Stuff” i wzmocnienie rynkowej pozycji papierowego wydania magazynu. Nowa strona to także odpowiedź na rosnące oczekiwania zarówno ze strony czytelników, jak i reklamodawców - wyjaśnia Wojciech Szaniawski, wydawca „Stuffa” i prezes Arskom Group.
Treści przygotowywane są przez polską redakcję oraz tłumaczone z brytyjskiej strony Stuff.tv (wydawanej przez Haymarket Group). To efekt zacieśnienia współpracy między polskim i brytyjskim wydawcą „Stuffa”.
- Dzięki dostępowi do treści przygotowywanych przez brytyjską redakcję Stuff.tv, nasza strona zyskuje przewagę konkurencyjną. Zamieścimy relacje z najważniejszych światowych premier, prezentacji i targów, które często są trudno osiągalne dla krajowych redakcji. Z kolei Brytyjczycy będą mogli dowiedzieć się o sukcesach polskich marek, które nie są jeszcze szeroko rozpoznawane w świecie - mówi Jarosław Babraj, brand director marki „Stuff” w Polsce.
Wydawnictwo planuje kampanię marketingową, promującą nową odsłonę strony internetowej.
Dołącz do dyskusji: „Stuff” z odświeżoną stroną internetową