Studio Bakalie przygotowuje nową markę województwa lubuskiego
Studio Bakalie rozpoczyna półroczne prace nad strategią komunikacyjną i identyfikacją nowej marki województwa lubuskiego. Projekt o wartości prawie pół miliona złotych agencja zdobyła w przetargu.
W ramach prac nad nową marką województwa lubuskiego Studio Bakalie przeprowadzi badania marketingowe, a także opracuje jej strategię komunikacyjną oraz identyfikację wizualną i werbalną. Agencja uruchomiła już internetowe biuro prasowe regionu oraz jego profil informacyjny w serwisie społecznościowym Facebook. Cały projekt zakończy się w maju 2010 roku wdrożeniem nowej marki województwa lubuskiego wraz z systemem controllingu na lata 2011–2016.
Studio Bakalie zdobyło to zlecenie w ramach przetargu, w którym brały również udział agencje Grupa Eskadra, Brand Nature Access oraz Eksa. Wartość projektu wynosi dokładnie 430,8 tys. zł brutto.
Dołącz do dyskusji: Studio Bakalie przygotowuje nową markę województwa lubuskiego