Ströer przejmuje polski oddział Grupy Goldbach
Firma reklamy zewnętrznej i internetowej Ströer kupiła polski oddział Grupy Goldbach. Wartość transakcji jest nieznana. Goldbach tłumaczy sprzedaż chęcią skupienia się na rynku niemieckim, austriackim i szwajcarskim.
W oficjalnym komunikacie poinformowano, że obecnie należąca do Grupy Goldbach sieć reklamy internetowej obejmuje w Polsce 800 stron gromadzących w sumie ponad 20 mln unikalnych użytkowników miesięcznie.
Według zapowiedzi Grupa Goldbach sprzedając swój polski oddział, zamierza realizować obraną w ub.r. strategię zakładającą skoncentrowanie wysiłków na rynkach w Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Z kolei Grupa Ströer zamierza poprzez tę akwizycję poszerzyć swoją działalność na naszym rynku.
Ströer w połowie ub.r. kupił za 4,6 mln zł sieć reklamy internetowej Ad-Vice należącą wcześniej do Grupy CAM Media. Z kolei Grupa Goldbach pod koniec 2014 r. próbowała bezskutecznie sprzedać agencję Goldbach Interactive, co zakończyło się odejściem z firmy kilku kluczowych menedżerów.
Wartości obecnej transakcji nie ujawniono. Według zapowiedzi zostanie ona sfinalizowana w pierwszym kwartale br.
Dołącz do dyskusji: Ströer przejmuje polski oddział Grupy Goldbach