Ströer Media z nowym dyrektorem marketingu
Danuta Musiał objęła stanowisko dyrektora marketingu strategicznegow firmie reklamy zewnętrznej Ströer Media. Zastąpiła na nimJarosława Pawlaka, który z końcem kwietnia odszedł ze spółki.
Musiał będzie odpowiadała za umacnianie świadomości marki ikształtowanie pożądanego wizerunku firmy Ströer. Do jej obowiązkówbędzie należała również współpraca z zarządem spółki w kreowaniustrategii firmy, inspirowanie kreatywnych rozwiązań i tworzeniepozytywnego wizerunku branży reklamy zewnętrznej. Nowa dyrektormarketingu będzie podlegała bezpośrednio prezesowi Grupy StröerJanuszowi Malinowskiemu.
Danuta Musiał przez ostatnie dwa lata pełniła funkcję dyrektoramarketingu w Sopockim Towarzystwie Ubezpieczeniowym Ergo Hestia.Wcześniej związana była z Raiffeisen Bank Polska i ING BankPolska.
Dołącz do dyskusji: Ströer Media z nowym dyrektorem marketingu