SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ströer - dobra passa trwa

Popytem cieszą się także - wprowadzone jako tegoroczna billboardowa nowość - kampanie dwutygodniowe

Początek roku przyniósł Ströerowi nowe kontrakty z sieciami handlowymi. Popytem cieszą się także - wprowadzone jako tegoroczna billboardowa nowość - kampanie dwutygodniowe. Nowym standardem zainteresowały się m.in. tacy potentaci jak Procter&Gamble czy wydawnictwo Axel Springer.

Dwa tygodnie na tablicach reklamowych zamiast miesiąca, przy zachowanej wysokiej skuteczności i obniżonej cenie, to propozycja, którą Ströer wprowadził na billboardach w tym roku jako standard. Oferta wzbudziła zdecydowanie pozytywne emocje wśród klientów i to nie tylko tych, którzy są zmuszeni bardzo skrupulatnie ciąć budżety na reklamę i marketing. Jako pierwsi zdecydowały się na dwutygodniowe ekspozycje firmy: Procter&Gamble, Axel Springer, Amber, TP Ditel i Tan-Viet .

Atrakcyjna cena dwutygodniowych kampanii reklamowych zachęca do odejścia od sztywnych standardów na rzecz elastyczności. Można zdecydować się na szerszy zakres terytorialny kampanii, kilka "edycji" w różnych miejscowościach albo w tych samych ale za to z różnymi motywami. Możliwości jest dużo. Klienci wspólnie ze Ströerem wdrażają najróżniejsze koncepcje.

Z największym rozmachem weszła na billboardy Ströera zamówiona przez Wydawnictwo Axel Springer kampania Faktu. Na ekspozycję w 21 największych miastach Polski przeznaczono ponad 1000 billboardów oraz kilkadziesiąt tablic Super 12. Kampania będzie realizowana od połowy stycznia. Zupełnie inaczej wykorzystuje ofertę dwutygodniowych standardów Procter& Gamble. Pierwszego stycznia wystartował z kampanią promującą konkurs. Przez pierwsze dwa tygodnie na blisko 200 billboardach widniał teaser z hasłem Szukaj słonia! Kolejne dwa tygodnie zarezerwowano na rozwinięcie promocji. Na ten cel przeznaczono 600 billboardów, a właściwie 300 twinsów czyli bliźniaczych tablic usytuowanych obok siebie. Kampania obejmuje osiem największych miast kraju.

Billboardy Ströera zostaną wykorzystane także dla kilku innych kampanii. Tu warto zwrócić uwagę na oryginalne zaplanowanie kampanii Zielone Zacisze. Kontrakt podpisano na trzy miesiące ale ekspozycja będzie widoczna co dwa tygodnie w innej dzielnicy Warszawy. W sumie kampania niewielka a korzyści z niej mogą być ogromne. Jak widać co klient, to pomysł.

Nowy dwutygodniowy standard budzi coraz większe zainteresowanie. Niższa cena stymuluje większą elastyczność w podejściu do kampanii reklamowych, zachęca do skorzystania z outdooru nie tylko "stałych" klientów ale także tych, którzy do tej pory nie korzystali z tego medium - informuje nadawca.

Dołącz do dyskusji: Ströer - dobra passa trwa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl