Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego liczy ugodę z PocztąPolską
Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego zaproponowało PoczciePolskiej ponowne przystąpienie do stowarzyszenia.
Dyrektor Generalny SMB Piotr Pokrzywa spotkał się na początkupaździernika z przedstawicielami narodowego operatora pocztowego wtej sprawie. Podczas spotkania Pokrzywa zaproponował polubownerozwiązanie sporu, który toczy się od 3 lat - podano wkomunikacie.
Poczta Polska była jednym z członków-założycieli StowarzyszenieMarketingu Bezpośredniego. Jednak 3 lata temu operator podjąłdecyzję o odejściu z organizacji. Decyzja ta miała związek zzarzutami SMB wobec Poczty Polskiej o prowadzenie praktykmonopolistycznych i nieprawidłowościach we wprowadzaniu nowychtaryf.
"Stale przyglądamy się działaniom Poczty Polskiej. Dostrzegamyszereg zmian w tej firmie, które skutkują lepszym otwarciem się narynek. Poczta Polska jest ważnym graczem na rynku marketingubezpośredniego dlatego postanowiliśmy, że przyszedł czas nazakończenie sporu, który w niczym nie pomaga rynkowi" - wyjaśniaPiotr Pokrzywa.
Poczta Polska zadeklarowała udzielenie odpowiedzi dotyczącejponownego wstąpienia do SMB oraz zaproponowania obszarówwspółpracy, do końca października.
Dołącz do dyskusji: Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego liczy ugodę z PocztąPolską