SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Stolbud Włoszczowa: Wystarczy spojrzeć...

W prasie i internecie startuje kampania reklamowa okien i drzwiStolbud Włoszczowa. Akcja przebiega pod hasłem "Wystarczyspojrzeć&".

Ruszająca właśnie kampania Stolbudu Włoszczowareklamuje nowe produkty tej firmy: drzwi Caro, Castel, Tierra iVitrio oraz okna Capital. W akcji pod hasłem "Wystarczyspojrzeć&" są wykorzystywane layouty dopasowane do tematykiczasopism, w których się ukazują, oraz spójne z nową wersją stronyinternetowej przedsiębiorstwa. Kampania skierowana do ludzibudujących i remontujących swoje mieszkania i domy ma również zazadanie wzmocnienie wizerunku firmy.

StolbudWloszczowa

Akcja jest prowadzona w prasie (wrześniowe i październikowenumery "M jak mieszkania", "Czterech Kątów", "Muratora" i "ŁadnegoDomu") oraz internecie (serwisy wnętrzarskie i budowlanem m.in.murator.pl). Kreację kampanii przygotowało kieleckie PartnersStudio, a zakupem mediów zajmuje się krakowska agencja RosatMedia.

Dołącz do dyskusji: Stolbud Włoszczowa: Wystarczy spojrzeć...

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl