Stihl przedłuża współpracę z PKO BP Ekstraklasą
Marka Stihl pozostaje oficjalnym partnerem PKO Bank Polski Ekstraklasy na sezon 2022/23. Ekstraklasa SA i producent urządzeń do pielęgnacji ogrodów oraz terenów zielonych po raz kolejny przedłużyły współpracę, zapoczątkowaną w 2019 roku.
W ramach zawartej umowy marka Stihl będzie eksponowana podczas transmisji na grafikach telewizyjnych oraz na elektronicznych bandach i innych nośnikach reklamowych na stadionach podczas wszystkich meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy w sezonie 2022/23.
- Bardzo nas cieszy, kiedy sponsor decyduje się na kolejne przedłużenie współpracy z nami. Tak właśnie jest w przypadku STIHL, marki która już czwarty rok z rzędu jest naszym oficjalnym partnerem. Takie długoterminowe współdziałanie jest wyrazem zaufania do nas i pozytywnej oceny wystawianej Ekstraklasie, jako partnerowi marketingowemu – mówi Marcin Animucki, prezes Ekstraklasy SA.
Stihl i Ekstraklasa w ramach współpracy realizują także wspólnie specjalne projekty marketingowe. Przykładem takiej akcji z ubiegłego sezonu było nietypowe rozpoczęcie dwóch hitowych spotkań pod koniec sezonu. Piłki na stadiony w Poznaniu i Krakowie zostały wwiezione na murawę przez zdalnie sterowanego robota koszącego Stihl iMOW.
- Wspieranie polskiego sportu, a w szczególności najpopularniejszych rozgrywek piłkarskich w Polsce, jest bardzo ważnym punktem działań marketingowych firmy Andreas Stihl. Cieszy nas perspektywa dalszej współpracy. Cenimy sobie otwartość Ekstraklasy na realizację naszych pomysłów, takich jak np. promocja robotów koszących iMOW® - mówi Tomasz Cichoński, prezes zarządu firmy.
Dołącz do dyskusji: Stihl przedłuża współpracę z PKO BP Ekstraklasą