Steven Spielberg i pancerz w 3D
Steven Spielberg zajmie się produkcją aktorskiej wersji kultowejanimacji "Ghost in the Shell". Projekt powstanie z wykorzystaniemtechniki 3D.
Kultowa manga napisana przez Masamunego Shirowa wydana została w1989 roku. 6 lat później firma Production I.G. stworzyła na jejpodstawie film animowany. Akcja obrazu rozgrywa się w połowie XXIwieku. Główną bohaterką jest Motoko Kusanagi, dowódca w tajnejorganizacji Sekcja 9, specjalizującej się w zwalczaniuprzestępczości wykorzystującej nowoczesne technologie. Kusanagijest zdolna do nadludzkich wyczynów.
Pełnometrażową, animowaną adaptację mangi zrealizował w 1995roku Mamoru Oshii. Film szybko zdobył status kultowego. Siedem latpóźniej powstał telewizyjny serial anime oparty na wątkach słynnejmangi - "Ghost in the Shell: Stand Alone Complex", a w 2004nakręcono kontynuację filmu, pod tytułem "Ghost in the Shell II:Niewinność".
Prawa do przeniesienia na duży ekran historii w wersjiaktorskiej nabyło studio DreamWorks. W produkcję dzieła w 3Dzaangażowali się Steven Spielberg oraz Avi Arad. Nad scenariuszempracuje Jamie Moss, autor "Królów ulicy".
Dołącz do dyskusji: Steven Spielberg i pancerz w 3D