Stella Artois wraca z reklamą na Super Bowl po 7 latach, Matt Damon bohaterem spotu (wideo)
Koncern Ab InBev będzie reklamował markę Stella Artois podczas tegorocznego finału Super Bowl. Wraca z reklamą tej marki do turnieju po siedmiu latach przerwy. Bohaterem reklam jest Matt Damon.
Kampania prowadzona jest pod hasłem „Make Your Super Bowl Party Matter”. W reklamie widzimy najpierw wiele różnych, codziennych sytuacji, w których człowiekowi towarzyszy woda: przy myciu się, kąpaniu, zmywaniu, zaparzaniu kawy czy herbaty.
I nagle w reklamie pojawia się Matt Damon, który trzyma pusty kielich z logo Stella Artois. Apeluje do widzów, by kupili jeden kielich, bo zakup ten zapewni 5 lat czystej wody dla mieszkańców krajów rozwijających się.
Reklama promuje też fundację Water.org, której współzałożycielem jest Matt Damon, a która pomaga krajom Trzeciego Świata w Azji i Afryce, zapewniając ludziom dostęp do wody pitnej. Każdego roku Stella Artois oferuje kielichy z limitowanej edycji reprezentujące kraje obsługiwane przez Water.org. Tegoroczne kielichy przedstawiają projekty Silvana Avila z Meksyku, Janine Shroff z Indii i Moniki Ramos z Filipin.
Marka rozszerza również sposób, w jaki klienci mogą wspierać serwis Water.org.
Za kreację reklam odpowiada agencja Mother.
Dołącz do dyskusji: Stella Artois wraca z reklamą na Super Bowl po 7 latach, Matt Damon bohaterem spotu (wideo)