Steffen Möller reklamuje Niemcy
Satyryk i aktor Steffen Möller został twarzą kampanii promocyjnej,która prezentuje Niemcy jako kraj przyjazny dla odwiedzających,dysponujący szeroką paletą ofert dla każdego i oferujący atrakcyjneceny. Akcję organizuje Niemiecka Centrala Turystyki (DZT).
Kampania promuje w szczególnym stopniu niemieckie krajezwiązkowe położone przy granicy z Polską. Jej grupą docelową sąosoby w wieku od 25 do 49 lat.
Najważniejszym medium wykorzystanym w akcji są billboardy zwizerunkiem Steffena Möllera, które pojawiły się w Warszawie,Łodzi, Krakowie, Katowicach i Gdańsku. Plakaty promują muzeumsamochodów Autostadt w Wolfsburgu oraz park rozrywki Europa-Park wRust, a aktor prezentuje się na nich naprzemiennie w eleganckimsmokingu i stroju rycerskim.
- Bardzo się cieszymy, że dla naszej kampanii mogliśmy pozyskaćSteffena Möllera, który jest jedną z najbardziej znanych gwiazdpolskiej telewizji - mówi Petra Hedorfer, przewodnicząca zarząduDZT.
Poza outdoorem akcja wykorzystuje internet. Już w połowie marcana portalach Onet.pl i Wp.pl pojawiły się bannery zawierającebezpośrednie linki do strony głównej DZT, na której zobaczyć możnakrótkie filmy z udziałem Steffena Möllera pokazującego w zabawnysposób turystyczne atrakcje swojego kraju.
W ramach kampanii ukazały się także artykuły reklamowe wczasopismach "Voyage" i "National Geographic Traveler".
Dołącz do dyskusji: Steffen Möller reklamuje Niemcy