Stefano Terrazzino twarzą i ambasadorem kampanii CIN&CIN
Włoski tancerz Stefano Terrazzino wystąpi w ogólnopolskiej kampaniiwizerunkowej marki CIN&CIN pod hasłem "Cin Cin Amore",rozpoczynającej się w pierwszym tygodniu grudnia.
Emocje, pasja, energia i namiętność to najważniejsze wartościbudujące markę CIN&CIN. Dzięki wykorzystaniu wizerunku tancerzapodkreślono włoski charakter produktu.
Kampania outdoor będzie widoczna w 8 największych miastachPolski. Ekspozycja obejmie kilka formatów billboardów, backlighty,citylighty oraz wielkoformatowe siatki w najlepszych lokalizacjach.Działania ATL uzupełni reklama wizerunkowa w prasie branżowej ikobiecej oraz w magazynach lifestylowych. Spójność komunikacji wpunkcie sprzedaży zapewni adaptacja kreacji na wszystkie materiałyBTL.
Strategię komunikacji, kreację oraz produkcję ATL i BTLprzygotowała agencja Los Mejores. Sesję zdjęciową zrealizowałfotograf Jacek Kołodziejski (Shootme.pl). Planowaniem i zakupemmediów zajął się PanMedia Western. Działania PR prowadzi agencjaKuźnia PR.
Dołącz do dyskusji: Stefano Terrazzino twarzą i ambasadorem kampanii CIN&CIN