Staniały reklamy w TVN - najdroższe przy „Mam talent”, „Masterchefie”, „Faktach” i „Kuchennych rewolucjach”
W listopadzie br. w TVN najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy finałowym odcinku „Mam talent”, niedzielnych „Faktach” , „Kuchennych rewolucjach” i „Masterchefie”.
Najdrożej kosztuje spot przy finałowym odcinku nadawanego w sobotę programu „Mam talent”. Za 30-sek reklamę przy finale, który odbędzie się 28 listopada br. trzeba zapłacić maksymalnie 66,3 tys. zł netto (wszystkie podane kwoty są cenami netto spotów 30-sekundowych). Przy odcinkach poprzedzających finał reklamy kosztują od 58 do 63 tys. zł (w ub.r. maksymalnie 67,4 tys. zł).
Niewiele niższe są ceny reklam przy niedzielnym show „Masterchef”, który od 22 listopada będzie nadawany o g. 20.10 (kończy się emisja „Aplauz, Aplauz”). Na spot przy tej produkcji trzeba wydać od 52,7 do 61,3 tys. zł (rok temu od 56,1 do 73,1 tys. zł).
Reklama przy premierowych odcinkach „Kuchennych rewolucji” to z kolei wydatek rzędu 60,5 tys. zł (podczas gdy rok temu 64,7 tys. zł). Przy „Faktach” najwięcej kosztuje emisja reklamy w niedziele - 61,2 tys. zł (67,2 tys. zł rok temu), natomiast w dni powszednie trzeba zapłacić 58,7 tys. zł (1,1 tys. zł mniej niż rok temu), zaś w soboty -50 tys. zł (3,1 tys. zł mniej niż w ub.r.).
Cena spotu przy serwisie sportowym nadawanym zaraz po głównym serwisie informacyjnym TVN wynosi 55,8 tys. zł w niedziele, 51,9 tys. zł w dni powszednie oraz 43,7 tys. zł w soboty. Reklama przy prognozie pogody kosztuje odpowiednio 53,9 tys. zł, 47,7 tys. zł i 37,8 tys. zł.
Reklamodawcy zainteresowani emisją spotów przy programie „Aplauz, Aplauz” wydadzą od 45,3 do 46,8 tys. zł, zaś przy poniedziałkowym „Top Model” - do 55,4 tys. zł (rok temu: od 33,7 do 63,7 tys. zł).
Emisja spotu przy produkcji „Kto poślubi mojego syna” to wydatek rzędu 40,4 tys. zł (przed rokiem od 29,9 do 49 tys. zł), a przy talk show „Kuba Wojewódzki” - 31,5 tys. zł (rok temu 32,1 tys. zł).
Wśród seriali najdroższą pozycją jest „Na wspólnej” - tu reklama kosztuje 56,5 tys. zł (9 tys. więcej niż w ub.r.). Przy „Singielce” trzeba wydać 24,8 tys. zł, a przy „Aż po sufit” - 29,4 tys. zł.
Z początkiem bieżącego tygodnia sprzedaż swojej oferty reklamowej na listopad zaczęła Telewizja Polska.
We wrześniu br. cennikowe wpływy reklamowe TVN wyniosły 278,36 mln zł (według Nielsen Audience Measurement - zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: Staniały reklamy w TVN - najdroższe przy „Mam talent”, „Masterchefie”, „Faktach” i „Kuchennych rewolucjach”
- to i ogladalnosc leci
A jak ogladalnosc leci, to i kaski mniej naplywa...