'Stal, która buduje świat'
Pierwsza kampania wizerunkowa dla koncernu stalowego.
Mittal Steel Poland jako pierwszy koncern stalowy w Polsce przeprowadził kampanię reklamową z wykorzystaniem prasy oraz nośników reklamy zewnętrznej. Kampania, której celem było wzmocnienie świadomości marki Mittal w Polsce południowej, została przygotowana przez agencję Nowe Media Group.
Kampania dla Mittal Steel Poland przebiegała pod hasłem "Nasza stal buduje świat". Od 15 maja do 15 czerwca w największych miastach Śląska i Małopolski m.in. w Katowicach, Chorzowie, Krakowie, Sosnowcu oraz przy trasach wylotowych w tym regionie pojawiły się billboardy,, backlighty, frontlighty i motorwaye. W głównym punkcie Katowic, przy dworcu PKP, zawisła siatka reklamowa o wymiarach 29,5 m x 18 m. Reklama w prasie objęła dzienniki i tygodniki regionalne: śląskie i małopolskie oraz miesięczniki branżowe.
Agencja Nowe Media Group przygotowała i zrealizowała kampanię wizerunkową dla Mittal Steel Poland kompleksowo: od kreacji do zakupu mediów. Kreacja wykorzystała motyw małego chłopca zapatrzonego w nadmorski krajobraz i marzącego w nawiązaniu do hasła kampanii "Nasza stal buduje świat" o świecie, który będzie tworzył. Kampania miała podkreślić wszechobecność stali we współczesnym świecie. Stal kojarzy się przede wszystkim z hutami, a tym czasem jest to surowiec wykorzystywany w wielu obszarach życia - nie tylko w przemyśle ciężkim.
Mittal Steel Poland kontroluje 70 proc. rynku stali w Polsce. Jest częścią koncernu Mittal Steel Co. - drugiego producenta stali na świecie.
Dołącz do dyskusji: 'Stal, która buduje świat'