Stadion Śląski wybiera dom mediowy do obsługi 2 mln zł budżetu
Stadion Śląski prowadzi przetarg na kompleksową obsługę mediową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Umowa zostanie zawarta na rok, a budżet wyniesie 2 mln zł netto.
Przedmiotem przetargu jest zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług w zakresie kompleksowej obsługi w zakresie planowania, zakupu czasu antenowego i powierzchni reklamowej oraz wsparcia Stadionu Śląskiego w efektywnej realizacji kampanii reklamowych.
Umowa z wybraną agencją zostanie zawarta na rok, a budżet przeznaczony do obsługi wyniesie 2 mln zł netto (bez VAT).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
O wyborze zwycięskiej firmy zdecydują: prowizja domu mediowego (waga: 25), suma zaoferowanych rabatów radio (20), prasa (20), suma zaoferowanych rabatów internet (5), suma zaoferowanych rabatów outdoor (15) i suma zaoferowanych rabatów telewizja (15).
Przetarg trwa do 29 marca br. Spółka planuje wybrać maksymalnie dwie agencje do współpracy. 0
Dołącz do dyskusji: Stadion Śląski wybiera dom mediowy do obsługi 2 mln zł budżetu