Stacje informacyjne w górę
Gorące wydarzenia społeczne sprawiły, że stacje informacyjne były wczerwcu chętniej oglądane niż miesiąc czy rok wcześniej. Największywzrost odnotowała TVN24. Co z TVP3, Superstacją i TV Biznes?
Informacyjny kanał Grupy TVN podniósł w czerwcu br. swojeudziały w rynku w porównaniu z analogicznym miesiącem zeszłego rokuo 1,24 p. proc. do 2,95 proc. - wynika z danych AGB Nielsen MediaResearch przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Mimo tak dużego wzrostu TVN24 nie udało się zagrozić pozycjiTVP3, która również podwyższyła swoje udziały, ale jedynie o 0,09p. proc. do 4,69 proc. Obie stacje zyskały też widzów w porównaniudo maja br.
Wszyscy4+ | |||||
Stacja | Miesiąc | Rok | AMR | AMR % | SHR % |
TVPReg/TVP3 | Maj | 2007 | 239 093 | 0,66% | 4,34% |
Czerwiec | 2006 | 248 068 | 0,69% | 4,60% | |
Czerwiec | 2007 | 251 032 | 0,70% | 4,69% | |
TVN24 | Maj | 2007 | 147 179 | 0,41% | 2,67% |
Czerwiec | 2006 | 92 118 | 0,26% | 1,71% | |
Czerwiec | 2007 | 157 520 | 0,44% | 2,95% |
W grupie osób w wieku do 16 do 49 lat, w czerwcu br. w stosunkudo czerwca 2006 roku TVN24 zyskała 0,87 p. proc., zaś TVP3 straciła0,15 proc.
16 -49 | |||||
Stacja | Miesiąc | Rok | AMR | AMR % | SHR % |
TVPReg/TVP3 | Maj | 2007 | 69 894 | 0,37% | 2,85% |
Czerwiec | 2006 | 81 716 | 0,43% | 3,32% | |
Czerwiec | 2007 | 74 831 | 0,40% | 3,17% | |
TVN24 | Maj | 2007 | 47 248 | 0,25% | 1,93% |
Czerwiec | 2006 | 33 135 | 0,17% | 1,35% | |
Czerwiec | 2007 | 52 447 | 0,28% | 2,22% |
Z kolei wśród widzów mających dostęp do telewizji kablowej isatelitarnej TVN24 osiągnęła rekordowy wzrost udziałów wynoszący2,3 p. proc. i dzięki temu zajęła pozycję lidera z udziałamiwynoszącymi 5,32 proc. TVP3 zanotowała spadek o 0,19 p. proc. do3,7 proc.
Kabel/satelita | |||||
Stacja | Miesiąc | Rok | AMR | AMR % | SHR % |
TVPReg/TVP3 | Maj | 2007 | 104 118 | 0,55% | 3,44% |
Czerwiec | 2006 | 118 449 | 0,61% | 3,89% | |
Czerwiec | 2007 | 109 665 | 0,58% | 3,70% | |
TVN24 | Maj | 2007 | 147 179 | 0,77% | 4,87% |
Czerwiec | 2006 | 92 118 | 0,47% | 3,02% | |
Czerwiec | 2007 | 157 520 | 0,83% | 5,32% |
Kanały o znacznie mniejszej widowni niż TVP3 czy TVN24, a więctabloidowa Superstacja i ekonomiczna TV Biznes w czerwcu równieżzyskały nowych widzów. W zeszłym miesiącu z porównaniu z majem br.udziały Superstacji wzrosły o 0,03 p proc., zaś TV Biznes - o 0,01p. proc.
Wszyscy4+ | |||||
Stacja | Miesiąc | Rok | AMR | AMR % | SHR % |
Superstacja | Maj | 2007 | 7 518 | 0,02% | 0,14% |
Czerwiec | 2007 | 9 003 | 0,03% | 0,17% | |
TVBiznes | Maj | 2007 | 1 168 | 0,00% | 0,02% |
Czerwiec | 2007 | 1 422 | 0,00% | 0,03% |
W grupie komercyjnej, zysk Superstacji w stosunku miesięcznym to0,02 proc., a TV Biznes - 0,01 proc.
16 - 49 | |||||
Stacja | Miesiąc | Rok | AMR | AMR % | SHR % |
Superstacja | Maj | 2007 | 2 533 | 0,01% | 0,10% |
Czerwiec | 2007 | 2 915 | 0,02% | 0,12% | |
TVBiznes | Maj | 2007 | 580 | 0,00% | 0,02% |
Czerwiec | 2007 | 610 | 0,00% | 0,03% |
Z kolei w grupie kablowo - satelitarnej, Superstacja powiększyłaudziały o 0,05 p. proc,, a TV Biznes podobnie jak w poprzednichgrupach o 0,01 proc.
Kabel/satelita | |||||
Stacja | Miesiąc | Rok | AMR | AMR % | SHR % |
Superstacja | Maj | 2007 | 7 518 | 0,04% | 0,25% |
Czerwiec | 2007 | 9 003 | 0,05% | 0,30% | |
TVBiznes | Maj | 2007 | 1 168 | 0,01% | 0,04% |
Czerwiec | 2007 | 1 422 | 0,01% | 0,05% |
Dołącz do dyskusji: Stacje informacyjne w górę