Stacja ABC News z fleszem informacyjnym na Facebooku (wideo)
„Facecast: The One Thing” to skrót najważniejszych newsów, który stacja ABC News będzie emitować co tydzień na swoim fanpage’u na Facebooku. Premierowy odcinek w ciągu dwóch godzin obejrzało ponad 50 tys. internautów.
Minutowy klip jest skrótem najważniejszych informacji zaprezentowanych w nadawanym przez ABC News programie „World News Tonight with David Muir”. Według zapowiedzi stacji będzie się pojawiał co tydzień na jej profilu w serwisie Facebook.
W ciągu pierwszych dwóch godzin po umieszczeniu pierwszego odcinka „Facecast: The One Thing” zanotował on z górą 50 tys. odsłon. W porównaniu z telewizyjną widownią programu „World News Tonight” wynoszącą ponad 9 mln to niewiele. Jednak w komunikacie wydanym z okazji pojawienia się nowego formatu ABC Andy Mitchell, dyrektor Facebooka ds. współpracy z globalnymi partnerami, przekonuje, że stacja wybrała kierunek ku przyszłości mediów.
- Segment wideo na Facebooku rośnie bardzo szybko - podkreśla Mitchell. - Produkcja newscastów, szczególnie dla mobilnych użytkowników może być poszerzeniem sposobów na dotarcie do istotnych bieżących wiadomości. Z czasem z pewnością wpłynie na powiększenie się grona stałych odbiorców oferty ABC - przewiduje.
Facebook w czerwcu br. wprowadził mechanizmy ułatwiające umieszczanie na profilach użytkowników treści wideo. We wrześniu serwis ogłosił, że każdego dnia jest w nim odtwarzany ponad miliard plików filmowych.
Dołącz do dyskusji: Stacja ABC News z fleszem informacyjnym na Facebooku (wideo)