SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Moje Mieszkanie” liderem pism wnętrzarskich po rekordowym wzroście

W październiku ub.r. na czele sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich umocniło się „Moje Mieszkanie”, które zanotowało największy wzrost w zestawieniu.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w październiku 2016 roku wyniosła 61 979 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększyła się ona o 23,82 proc. - najbardziej w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Wiceliderem były „Cztery Kąty” (Agora). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej poszła w dół o 9 proc. do poziomu 41 974 egz.

Ostatnie miejsce na podium zajął miesięcznik „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 40 007 egz., po wzroście o 2,62 proc.

Oczko niżej uplasował się magazyn „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot). Jego średni wynik zmniejszył się najbardziej w zestawieniu - o 13,89 proc. do 25 226 egz.

ZKDP

październik

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Moje Mieszkanie

107 978

72 009

61 979

108 015

55 086

50 057

23,82%

Cztery Kąty

84 000

42 030

41 974

96 880

51 241

46 126

-9,00%

M jak Mieszkanie

94 000

40 057

40 007

92 000

45 114

38 984

2,62%

Weranda

41 800

25 226

25 226

41 800

29 294

29 294

-13,89%

Dobre Wnętrze

35 747

13 386

12 694

35 800

13 859

13 749

-7,67%

W październiku ub.r. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem, wynoszącym 12,46 proc., też pochwalić się mógł miesięcznik „Moje Mieszkanie”. Z kolei największy spadek odnotowało tutaj „M jak Mieszkanie” - było to 8,34 proc.

ZKDP

2016

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

październik

wrzesień

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Moje Mieszkanie

107 978

72 009

61 979

108 000

55 173

55 112

12,46%

Cztery Kąty

84 000

42 030

41 974

90 100

49 943

39 898

5,20%

M jak Mieszkanie

94 000

40 057

40 007

91 000

53 726

43 646

-8,34%

Weranda

41 800

25 226

25 226

41 500

23 206

23 206

8,70%

Dobre Wnętrze

35 747

13 386

12 694

35 799

14 541

13 801

-8,02%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” liderem pism wnętrzarskich po rekordowym wzroście

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl