„Moje Mieszkanie” liderem pism wnętrzarskich po rekordowym wzroście
W październiku ub.r. na czele sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich umocniło się „Moje Mieszkanie”, które zanotowało największy wzrost w zestawieniu.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w październiku 2016 roku wyniosła 61 979 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększyła się ona o 23,82 proc. - najbardziej w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Wiceliderem były „Cztery Kąty” (Agora). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej poszła w dół o 9 proc. do poziomu 41 974 egz.
Ostatnie miejsce na podium zajął miesięcznik „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 40 007 egz., po wzroście o 2,62 proc.
Oczko niżej uplasował się magazyn „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot). Jego średni wynik zmniejszył się najbardziej w zestawieniu - o 13,89 proc. do 25 226 egz.
ZKDP | październik | Dynamika | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Moje Mieszkanie | 107 978 | 72 009 | 61 979 | 108 015 | 55 086 | 50 057 | 23,82% |
Cztery Kąty | 84 000 | 42 030 | 41 974 | 96 880 | 51 241 | 46 126 | -9,00% |
M jak Mieszkanie | 94 000 | 40 057 | 40 007 | 92 000 | 45 114 | 38 984 | 2,62% |
Weranda | 41 800 | 25 226 | 25 226 | 41 800 | 29 294 | 29 294 | -13,89% |
Dobre Wnętrze | 35 747 | 13 386 | 12 694 | 35 800 | 13 859 | 13 749 | -7,67% |
W październiku ub.r. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem, wynoszącym 12,46 proc., też pochwalić się mógł miesięcznik „Moje Mieszkanie”. Z kolei największy spadek odnotowało tutaj „M jak Mieszkanie” - było to 8,34 proc.
ZKDP | 2016 | Dynamika | |||||
Wirtualnemedia.pl | październik | wrzesień | |||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Moje Mieszkanie | 107 978 | 72 009 | 61 979 | 108 000 | 55 173 | 55 112 | 12,46% |
Cztery Kąty | 84 000 | 42 030 | 41 974 | 90 100 | 49 943 | 39 898 | 5,20% |
M jak Mieszkanie | 94 000 | 40 057 | 40 007 | 91 000 | 53 726 | 43 646 | -8,34% |
Weranda | 41 800 | 25 226 | 25 226 | 41 500 | 23 206 | 23 206 | 8,70% |
Dobre Wnętrze | 35 747 | 13 386 | 12 694 | 35 799 | 14 541 | 13 801 | -8,02% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” liderem pism wnętrzarskich po rekordowym wzroście