SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele w 2017 roku. Tylko „TV 14” na plusie

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w zeszłym roku był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w 2017 roku uplasowała się na poziomie 724 225 egz., co oznacza spadek względem poprzedniego roku o 3,83 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 6,82 proc. i ustabilizowała się na poziomie 289 950 egz.

Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w ub.r. wyniósł 137 362 egz., po spadku o 14,16 proc. - największym w zestawieniu wszystkich pism telewizyjnych.

Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 7,09 proc. i wyniosła 74 127 egz.

Średnia sprzedaż ogółem liderującego dwutygodnika, czyli magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w 2017 roku wyniosła 315 874 egz. Była ona o 2,41 proc. mniejsza, niż 2016 roku.

Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 192 406 egz., po wzroście o 1,05 proc. - jedynym wśród wszystkich pism telewizyjnych.

Podium uzupełnia „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 140 029 egz., po spadku w porównaniu do poprzedniego roku o 1,88 proc.

Na czwartym miejscu uplasował się „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w ub.r. wynoszącym 100 100 egz. Wynik tego magazynu zmniejszył się o 12,29 proc.

W grudniu ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych również był „Tele Tydzień”, którego wynik względem grudnia 2016 roku zmniejszył się o 3,34 proc. do poziomu 789 570 egz.

Drugie miejsce zajął magazyn „To & Owo” (301 151 egz.; w dół o 6,68 proc.), a trzecie - „Kurier TV” (134 312 egz., spadek o 14,80 proc. - największy wśród wszystkich pism).

Wśród dwutygodników telewizyjnych liderem średniej sprzedaży ogółem również w tym ujęciu był „Tele Świat”, którego wynik względem grudnia 2016 roku zmniejszył się o 2,45 proc. do poziomu 353 828 egz.

Drugi był magazyn „TV14” (221 898 egz.; - 1,72 proc.), a na podium znalazł się jeszcze „Tele Max” (151 420 egz., wzrost o 0,65 proc. - jedyny wśród wszystkich pism).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele w 2017 roku. Tylko „TV 14” na plusie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl