„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami sprzedaży w październiku, „Super TV” najbardziej w dół
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w październiku 2019 roku był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - dane ZKDP pism telewizyjnych w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2019 roku uplasowała się na poziomie 619 293 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca poprzedniego roku o 5,12 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,06 proc. i ustabilizowała się na poziomie 242 277 egz.
Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik październiku ub.r. wyniósł 103 299 egz., po spadku o 10,25 proc.
Średnia sprzedaż ogółem liderującego dwutygodnika, czyli magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w październiku ub.r. wyniosła 253 077 egz. Była ona o 7,08 proc. mniejsza, niż w takim samym okresie 2018 roku.
Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 168 509 egz., po spadku o 5,39 proc.
Podium uzupełnia „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 125 673 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 8,45 proc.
Na czwartym miejscu sklasyfikowany został magazyn „Super TV” (Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 11,60 proc. i wyniosła 82 606 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu tygodników i dwutygodników telewizyjnych.
Względem poprzedniego miesiąca również wszystkie tytuły wśród tygodników i dwutygodników telewizyjnych odnotowały spadki, a najwięcej też stracił „Ekran TV” (Press-Media) - było to 5,01 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami sprzedaży w październiku, „Super TV” najbardziej w dół