SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„CD-Action” liderem sprzedaży w listopadzie, „PC Format” stracił najwięcej

W listopadzie ub.r. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród magazynów komputerowych i o grach znalazł się miesięcznik „CD-Action”.  Wszystkie tytuły w zestawieniu odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „PC Format” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem magazynu „CD-Action” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2018 roku wyniosła 43 446 egz., czyli o 8,58 proc. mniej niż w listopadzie 2017 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajął „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska). Jego sprzedaż ogółem w badanym okresie wyniosła 28 701 egz., po spadku o 7,50 proc.

Trzeci był „PC Format” (Wydawnictwo Bauer), który zanotował największy spadek w zestawieniu - wynoszący 28,42 proc. do 23 945 egz.

W listopadzie 2018 roku w porównaniu do poprzedniego miesiąca dwa z trzech tytułów zanotowały wzrosty, a najwięcej zyskał „PC Format” - było to o 2,97 proc.

Z kolei stracił tylko „Komputer Świat” - było to 22,02 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „CD-Action” liderem sprzedaży w listopadzie, „PC Format” stracił najwięcej

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Stały czytelnik
Współczuję kolegom i koleżankom z CDA. Ostatni numer "Click!" sprzedał się w około 30 500 egzemplarzy, przy nakładzie rzędu niecałych 75 000. Byłoby naprawdę szkoda, gdyby "ze względów ekonomicznych" przestano wydawać jedno z ostatnich czasopism o grach :(
odpowiedź
User
uŻytkownik
@Stały czytelnik

Ponoć w ostatnim numerze pochwalali promocję Lgbt w grach, także niech giną
odpowiedź
User
Sylwia
Co oznacza CD w nazwie magazynu? Chodzi mi o jego znaczenie w przełożeniu na fakty.
odpowiedź