„CD-Action” liderem sprzedaży w listopadzie, „PC Format” stracił najwięcej
W listopadzie ub.r. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród magazynów komputerowych i o grach znalazł się miesięcznik „CD-Action”. Wszystkie tytuły w zestawieniu odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „PC Format” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem magazynu „CD-Action” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2018 roku wyniosła 43 446 egz., czyli o 8,58 proc. mniej niż w listopadzie 2017 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajął „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska). Jego sprzedaż ogółem w badanym okresie wyniosła 28 701 egz., po spadku o 7,50 proc.
Trzeci był „PC Format” (Wydawnictwo Bauer), który zanotował największy spadek w zestawieniu - wynoszący 28,42 proc. do 23 945 egz.
W listopadzie 2018 roku w porównaniu do poprzedniego miesiąca dwa z trzech tytułów zanotowały wzrosty, a najwięcej zyskał „PC Format” - było to o 2,97 proc.
Z kolei stracił tylko „Komputer Świat” - było to 22,02 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „CD-Action” liderem sprzedaży w listopadzie, „PC Format” stracił najwięcej
Ponoć w ostatnim numerze pochwalali promocję Lgbt w grach, także niech giną