SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sprzedaż miesięczników dla rodziców

Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w czerwcu 2009roku był magazyn "Dziecko" (Agora). Największy spadek sprzedażyzanotowało natomiast pismo "Rodzice" (G+J Polska).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Dziecko" wczerwcu 2009 r. wyniosła 75 170 egz. i była o 5 proc. wyższa niż wanalogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku KontroliDystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Mamo, toja" (Edipresse Polska), który w czerwcu sprzedał się wilości 74 609 egz. (spadek o 12 proc.), a na pozycji trzeciejuplasował się miesięcznik "Mam Dziecko"(Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 67 744 egz.(spadek o 14 proc.).

czerwiec


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Dziecko75 17079 436
Mamo, to ja74 60985 171
Mam Dziecko67 74479 326
Rodzice48 36471 855
Twoje dziecko43 77054 737
M jak mama42 82540 047
Twój maluszek8 32413 059

Porównując dane z czerwca br. do danych z poprzedniego miesiąca,widać, że spadek sprzedaży ogółem odnotował tylko miesięcznik"Twoje dziecko".

2009


czerwiec

maj

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Dziecko75 17075 301
Mamo, to ja74 60968 305
Mam Dziecko67 74464 041
Rodzice48 36441 637
Twoje dziecko43 77038 142
M jak mama42 82549 732
Twój maluszek8 32416 906

Dołącz do dyskusji: Sprzedaż miesięczników dla rodziców

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl