SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sprzedaż „Twojego Stylu” w I półroczu spadła o 35 tys. egz. „Zwierciadło” zyskało najwięcej

W pierwszym półroczu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych utrzymał się „Twój Styl. Najwięcej stracił „Joy”, a liderem wśród wzrostów było „Zwierciadło” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszym półroczu 2019 roku wyniosła 129 566 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do pierwszego półrocza 2018 roku tytuł kierowany przez Jacka Szmidta zanotował spadek o 16,41 proc.

Jak wynika z analizy Wirtualnemedia.pl, luksusowy miesięcznik zanotował najniższą miesięczną sprzedaż w historii pierwszego półrocza.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajął magazyn „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Jego sprzedaż ogółem w pierwszym półroczu br. uplasowała się na poziomie 78 881 egz., po wzroście o 12,37 proc. - największym w zestawieniu.

Oczko niżej uplasowało się „Avanti” (Agora). Sprzedaż ogółem tego pisma w analizowanym miesiącu spadła o 1,86 proc. do 65 456 egz.

Z kolei najwięcej - 29,68 proc. - stracił magazyn „Joy” (Marquard Media Polska), którego wynik wyniósł 23 362 egz. W zestawieniu spadł on z 10. na 11. lokatę.

W czerwcu 2019 roku średnia sprzedaż ogółem liderującego „Twojego Stylu”, wyniosła 110 921 egz., po spadku względem czerwca ub.r. o 22,51 proc.

Drugie było „Zwierciadło” (72 971 egz., do góry o 14,97 proc. - największy wzrost w zestawieniu), które wyprzedziło „Avanti” (55 410 egz., - 13,36 proc.).

Największy spadek w tym ujęciu odnotował magazyn „Glamour” (Grupa Burda) - było to 33,80 proc. do 22 476 egz.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: Sprzedaż „Twojego Stylu” w I półroczu spadła o 35 tys. egz. „Zwierciadło” zyskało najwięcej

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
czytelniczka
pietruszka drożeje a Pani pierwszy raz w cenie promocyjnej za 4.99 dziękuję:)
0 0
odpowiedź
User
marketer
coraz słabe te magazyny, dlatego sprzedaż leci na łeb na szyje.
0 0
odpowiedź
User
a
coraz słabe te magazyny, dlatego sprzedaż leci na łeb na szyje.


w twoim stylu znowu polecają islamska "literaturę" haha
0 0
odpowiedź