Tytuły z serii „Lego” na czele sprzedaży pism dziecięcych w 2016 roku
W ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci był magazyn „Lego Ninjago”, który pochwalić się mógł jedynym wzrostem w zestawieniu. Z kolei na czele spadków znalazło się „W Siodle”.
Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w 2016 roku wyniosła 58 029 egz. W porównaniu do 2015 roku, czyli pierwszych miesięcy obecności na rynku http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lego-ninjago-nowy-miesiecznik-dla-dzieci, magazyn ten zanotował wzrost wynoszący 2,36 proc. - jedyny w zestawieniu wszystkich pism dziecięcych.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce należało do nowego magazynu „Lego Nexo Knights” (Media Service Zawada) ze średnim wynikiem na poziomie 45 254 egz. Tytuł ten wydawany jest od lutego ub.r.
Podium uzupełniają „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska), które spadły z miejsca drugiego. Średnia sprzedaż ogółem tego magazynu wyniosła 40 593 egz., po spadku o 7 proc.
Z kolei największy spadek, wynoszący 36,02 proc. do 12 162 egz., odnotował tytuł „W Siodle” (też Media Service Zawada). W zestawieniu spadł on z miejsca 18. na 22. - ostatnie.
W grudniu 2016 roku sprzedaż ogółem liderującego „Lego Ninjago” wyniosła 49 892 egz., po wzroście o 2,37 proc.
Wiceliderem był magazyn „Lego Nexo Knights” (43 146 egz.), który na trzecie miejsce zepchnął „Zabawy i Marzenia z Barbie” (41 096 egz.; spadek o 2,89 proc.).
Największym wzrostem w tym ujęciu, wynoszącym 3,61 proc. do 39 155 egz., pochwalić się mógł „Lego Friends. Magazyn” (Media Service Zawada). Z kolei największą stratę w tym ujęciu miała „Księżniczka” (Egmont Polska) - było to 29,21 proc. do poziomu 25 693 egz.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Tytuły z serii „Lego” na czele sprzedaży pism dziecięcych w 2016 roku