SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Party” nowym liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. „Gala” najbardziej w dół

W maju 2019 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gala” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w maju 2019 roku wyniosła 100 535 egz. W porównaniu do maja 2018 roku była ona niższa o 21,36 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Z trzeciej na drugą lokatę awansował dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek wynoszący 24,35 proc. Jego średni wynik w analizowanym miesiącu wyniósł 66 087 egz.

Podium uzupełnia magazyn „Viva!” (Edipresse Polska), który awansował z czwartej lokaty. Jego wynik zmalał o 11,98 proc. do 60 969 egz.

Na czwartą lokatę (z drugiej) spadła „Gala” (Grupa Burda). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu wyniosła 57 958 egz., po spadku o 47,40 proc. - największym w zestawieniu.

W maju 2019 roku w porównaniu do kwietnia 2019 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła już jednak „Gala” - było to 121,85 proc.

Największy spadek, wynoszący 32,42 proc., odnotowało tutaj „Show”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Party” nowym liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. „Gala” najbardziej w dół

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
eee
Show... i zeszoł w siną dal
odpowiedź