„Party” na czele dwutygodników people w lutym. Wszystkie tytuły na minusie
W lutym 2020 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Magazyn odnotował największy spadek w zestawieniu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w lutym 2020 roku wyniosła 86 546 egz. W porównaniu do lutego 2019 roku była niższa o 21,04 proc. - wynika wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt ZKDP”, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugi był magazyn „Show”. Zanotował spadek wynoszący 19,36 proc. Jego średni wynik w analizowanym miesiącu wyniósł 58 193 egz.
Podium uzupełnia „Viva!” (Edipresse Polska). Jego średni wynik wyniósł 56 038 egz., po spadku o 6,31 proc.
W lutym 2020 roku w porównaniu do stycznia 2020 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Gala” (Grupa Burda) - było to 12,17 proc.
Również i tutaj największy spadek, wynoszący 10,07 proc., odnotowało „Party”.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Party” na czele dwutygodników people w lutym. Wszystkie tytuły na minusie